Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #167
79 Πραγματοποιήθηκε η 2η Εκπαιδευτική & Ενημερωτική Διημερίδα Μεσσηνίας, στις 24-25 Φεβρουαρίου 2018, στην Καλαμάτα από τον Όμιλο Pharma Group και το Δίκτυο Φαρμακείων Pharma Spot. Οι φαρμακοποιοί-μέλη του Pharma Spot ενημερώθηκαν για τα στρα- τηγικά πλάνα του Δικτύου, καθώς και για τα πρώτα του προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σε επιστημονικά και συνδικαλιστικά θέματα, καθώς και σε θέματα που ακουμπούν τον κλάδο της υγείας και της επιχειρηματικότητας. Η κ. Όλγα Μάλαμα, διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας του Ομίλου δήλωσε ότι η μεγάλη συμμετοχή και στη φετινή Διημερίδα «μας επι- φορτίζει με την υποχρέωση υλοποίησης παρόμοιων εκδηλώσεων σε διάφορες πόλεις της Πελοποννήσου και της Δυτικής Ελλάδος». Τόνισε δε ότι πιστεύει στη δια βίου εκπαίδευση όλων των επαγγελματιών και ότι τα δύσκολα μνημονιακά χρόνια έδωσαν την ευκαιρία «να παλέψουμε, να δούμε τις δυνάμεις μας, να σηκώσουμε το ανάστημά μας και να παλέψουμε για το αύριο». ΑΒΒΟΤΤ NUTRITION « Το φαρμακείο του αύριο - βασικός πυλώνας της υγείας » PHARMA GROUP Η γνωστή ηθοποιός Ζέτα Δούκα είναι η πρέσβειρα της νέας καμπάνιας των προβιοτικών Biotix. Ιδιαίτερα ευαι- σθητοποιημένη σε θέματα διατροφής και υγείας, η Ζέτα έβαλε τα Biotix στην καθημερινότητά της και άλλαξε τη ζωή της. «Με τα προβιοτικά Biotix νιώθω πραγματικά καλά! Τώρα έχω πιο λειτουργικό έντερο, δυνατότερο ανοσοποιητι- κό, περισσότερη ευεξία, καλύτερη διάθεση», αναφέρει χαρα- κτηριστικά. Η Quest είναι ένας in-house παραγωγός προβιοτικών, γι’ αυτό μπορεί να εγγυηθεί για την ποιότητα και την αποτελεσματικό- τητά τους. Ως μια συνεχώς εξελισσόμενη εταιρεία στα συμπλη- ρώματα διατροφής, δημιούργησε τη σειρά εξειδικευμένων προβιοτικών Biotix που στοχεύουν σε συγκεκριμένες ανάγκες του εντέρου και του οργανισμού, ενώ είναι τα μόνα σε μορφή DR (delayed release). ΑΒΒΟΤΤ NUTRITION DOUNI HEALTH PRODUCTS H Ζέτα Δούκα γίνεται το νέο πρόσωπο των Biotix Η Power Health, με στόχο την αναβάθμιση των παρο- χών στο ελληνικό φαρμακείο, προχώρησε στη σύσταση του τμήματος PNP (Premium Natural Products). Στο νεοσύστατο αυτό τμήμα εντάσσονται οι βραβευμένοι και παγκοσμίως καταξιωμένοι Οίκοι του εξωτερικού, τους οποί- ους αντιπροσωπεύει από το ξεκίνημά της, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη καταναλωτών και φαρμακοποιών. Στόχος της PNP είναι να αποτελεί την Premium επιλογή σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, όπως συμπληρώματα διατροφής, υγείας και ευεξίας, καθημερινής προσωπικής και οικογενειακής φροντίδας, περιποίησης και ομορφιάς. Παράλληλα, επεν- δύει στην παροχή Premium υπηρεσιών στο ελληνικό φαρμακείο μέσω της στοχευμένης στρατηγικής επι- κοινωνίας, της προώθησης των προϊόντων και της συνεχούς εκπαίδευσης. ΑΒΒΟΤΤ NUTRITION POWER HEALTH Νέο εγχείρημα ανάπτυξης η δημιουρ- γία τμήματος Premium προϊόντων Η διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας του Ομίλου Pharma Group, Όλγα Μάλαμα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=