Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #166

4 E D I T O R I A L Η αλήθεια είναι πως η θέση της γυναίκας στη ση- μερινή κοινωνία έχει αλλάξει, αφού αναλαμβάνει τη διαχείριση αφενός του οικογενειακού προϋπο- λογισμού και αφετέρου του δικού της διαθέσιμου εισοδήματος. Την ίδια ώρα οι ανάγκες και οι επιθυμίες της αυξάνονται, αφού μοιραία γίνεται αποδέκτης πολλών διαφη- μιστικών μηνυμάτων για τη βελτίωση της υγείας και της ομορφιάς της. Θα πρέπει λοιπόν να παραδεχθούμε πως η γυναίκα σή- μερα έχει μεγάλη αγοραστική δύναμη είτε ως έφηβη, είτε ως νέα και μητέρα, ακόμα και όταν βρίσκεται στην τρίτη ηλικία. Ας την αναζητήσουμε λοιπόν πίσω από κάθε καταναλωτική συνήθεια, ας δούμε τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητές της σε όλο το ηλικιακό φάσμα, με απώτερο στόχο να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης με το γυναικείο κοινό του φαρμακείου. Στο παρόν τεύχος προσπαθήσαμε να επιλέξουμε μια σειρά από θέματα, ρεπορτάζ και απόψεις ειδικών επιστημόνων που θα σας φέρουν πιο κοντά στις ανάγκες των γυναικών όλων των ηλικιακών ομάδων. Πώς επηρεάζονται και με ποια λογική αγοράζουν σήμερα οι γυναίκες; Ο σύγχρονος φαρμακοποιός οφείλει να κατανοεί τον τρόπο σκέψης τους, να εντοπίζει γρήγορα τις τάσεις που σχετίζονται με αυτές και να τις ενσωματώνει στη λειτουργία του φαρμακείου του. Ο φαρμακοποιός οφείλει να ακολουθεί ένα μοτίβο στάσεων, τάσεων και συμπεριφορών που δύσκολα μπορεί να μην έχει αποτέλεσμα. Επιπλέον, μια σειρά από επιστημονικά άρθρα θα σας ενημερώσουν για τα σημαντικότερα προβλήματα υγείας που παρουσιάζονται σε μια έφηβη, σε μια νεαρή γυναίκα που αντιμετωπίζει την πρόκληση της εγκυμοσύνης και της τεκνοποίησης και σε μια ηλικιωμένη. Αυτές οι κατηγορίες γυναικών έχουν ξεχωριστές, μοναδικές και ιδιαίτερες ανάγκες για την καθημερινή περιποίηση του δέρματος και του σώματός τους και σίγουρα κάθε φορά που οι γυναίκες αναζητούν ένα προϊόν, εκτιμούν μια επιστημονική γνώση ή μια συμβουλή που θα καλύψει τις ανάγκες τους. Την ίδια γνώση χρειάζονται και όταν προσπαθούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δεκάδες συμπληρώματα διατροφής εκείνο που θα ικανοποιήσει την απαίτηση για επιπλέον τόνωση, ενέργεια, υποστήριξη. Η πελάτης/καταναλώτρια επιθυμεί να αντιμετωπίζεται ως μοναδική, σε κάθε φάση της ζωής της. Έτσι θα νιώσει ικανοποιημένη και συνεπακόλουθα θα παραμείνει πιστή στο φαρμακείο σας. Εξάλλου, οι πιστές και ικανοποιημένες καταναλώτριες είναι αυτές που θέλετε να έχετε, γιατί εν πολλοίς επιβραβεύουν εκτός από το φαρμακείο σας και τον επιστημονικό σας ρόλο και σκοπό. Το project γένους θηλυκού, που έχετε στα χέρια σας, έχει βέβαια και τα ρίσκα του. Από όλες τις παροιμιώδεις εκφράσεις που κυκλοφορούν στο πέρασμα των χρόνων για τις γυναίκες, ας θυμηθούμε αυτή του σημαντικότερου Ιταλού ποιητή Δάντη Αλιγκιέρι, ο οποίος χαρακτηρίζει τη γυναίκα ως «το πλάσμα της μιας ώρας», αναφερόμενος βέβαια στο ευμετάβλητο του χαρακτήρα της και στην πληθώρα των συναισθημάτων της. Ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση, φροντίστε τουλάχιστον αυτήν τη «μια ώρα» να την αξιοποιήσετε προς όφελος του φαρμακείου σας! Οι γκουρού της διαφήμισης γνωρίζουν ότι σε παγκόσμιο επίπεδο το χρήμα το ξοδεύουν οι γυναίκες, ακόμη και αν το παράγουν και το διακινούν οι άνδρες. Συνηθίζουν να λένε στις μεταξύ τους συζητήσεις πως «οι γυναίκες κινούν τον κόσμο μας». Τουλάχιστον, το εμπορικό του κομμάτι. Συντακτική Ομάδα «Φαρμακευτικού Κόσμου»

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=