Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #165

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ € 40 ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ Σήμερα δίνεται η δυνατότητα στο ελληνικό φαρμακείο να χρησιμοποιήσει με σύνεση την πληθώρα των φυσικών αυτών «όπλων». Ο φαρμακοποιός ως επιστήμων-σύμ- βουλος υγείας είναι αυτός που θα προτείνει στον κατα- ναλωτή το κατάλληλο γι’ αυτόν προϊόν και θα εγγυηθεί για την αποτελεσματικότητά του. Καθώς η ανάπτυξη των νέων συμπληρωμάτων διατροφής παίρνει νέες διαστάσεις με τη διαφήμιση, τη δημοσιότητα (above the line) και την προβολή (below the line), από την εταιρεία χρησιμοποιούνται όλα τα εργαλεία του marke- ting mix στην επικοινωνία με τους άμεσους πελάτες της που είναι τα φαρμακεία, καθιστώντας τους συνεργάτες στη διαδικασία προώθησης στον τελικό χρήστη. Ταυτόχρονα, ο φαρμακοποιός μέσω της παροχής της επιστημονικής του πρότασης, θα διατηρήσει ανέπαφες τις λεπτές κόκκινες γραμμές μεταξύ της υποσχόμενης θεραπείας και του λειτουργικού αποτελέσματος, χωρίς ανεπιθύμητες ενέρ- γειες. Ουσιαστικά, σήμερα ο φαρμακοποιός, με τη νέα γενιά συμ- πληρωμάτων υγείας συμβάλλει αποτελεσματικά στην αντι- μετώπιση συγκεκριμένων παθήσεων αλλά και χρόνιων προβλημάτων υγείας, παράλληλα με την εκάστοτε ακο- λουθούμενη φαρμακευτική αγωγή, αποφεύγοντας τις αλληλεπιδράσεις (π.χ. προβιοτικά & αντιβίωση, CoQ10 & στατίνες). Ως σύμμαχος του ελληνικού φαρμακείου εδώ και 15 χρόνια, η Pharma Center προσφέρει περισσότερους από 200 κω- δικούς της Health Aid, μιας παγκοσμίως καθιερωμένης εταιρείας στο χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής. Η Health Aid-Vitamin Supplements, με 35 χρόνια εμπει- ρίας στον κλάδο, διαθέτει 500 διαφορετικά προϊόντα με διεθνείς προδιαγραφές (vegan, vegetarian, non GMO, gluten free, no chemical and colorings κλπ.) και διατηρεί την αγγλική παράδοση στην παραγωγή των υγιεινών προϊόντων με φυτικά συστατικά. Συνεργάζεται με Άγγλους φαρμακοποιούς και επιστήμονες διατροφής, ακολουθεί την τήρηση των προδιαγραφών GMP (Good Manufacturing Practice), εφαρμόζοντας υψηλών προδιαγραφών παραγωγή, συσκευασία και συντήρηση για μέ- γιστη διάρκεια και πλήρη αποτελεσματικότητα, εφάμιλλη των ευρωπαϊκών φαρμακευτικών προτύπων. Διαθέτει διεθνή δικτύωση στην παγκόσμια αγορά και δυνα- τότητα ανταλλαγής πληροφοριών με τις 60 χώρες, όπου εξάγονται τα προϊόντα της, με έδρα το Λονδίνο. Επιπλέον, συμμετέχει στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις του κλάδου: Vitafoods (Γενεύη), Pharmacy Show (Birming- ham), Natural & Organic (London) κ.ά., προκειμένου να παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις. Με αυτόν τον τρόπο δίνει τη σιγουριά τόσο στο φαρμακοποιό όσο και στον καταναλωτή για την προσεκτική επιλογή των πρώτων υλών και την ασφάλεια χρήσης των προϊόντων της. Χαρακτηριστικό «know how» για την επιτυχία της εταιρείας παγκοσμίως είναι η ποικιλία και η εξειδίκευση συνθέσεων, όχι μόνο σε επίπεδο αναγκών (life-style, ομορφιά, δίαιτα, αντιοξείδωση, ανοσοποιητική προστασία) αλλά και για τη δράση τους στη λειτουργία των «οργάνων» του ανθρώπινου σώματος (αρθρώσεις, καρδιά, εγκέφαλος, συκώτι κ.ά.). Όλα αυτά έχουν συντελέσει ώστε η ελληνική αγορά να έχει κατατάξει τη Health Aid στην ηγετική θέση των φυσικών δια- τροφικών συμπληρωμάτων υγείας και συνεπώς να λειτουργεί σωστά το τρίγωνο της επικοινωνίας: Προϊόν (Health Aid) – Εταιρεία (Pharma Center) – Σημείο Πώλησης (φαρμακείο). Από την πλευρά της εταιρείας, αυτό ακολουθείται από τις ενέργειες για την άμεση επικοινωνία με τον καταναλωτή μέσω διαφημίσεων στα μαζικά μέσα ενημέρωσης αλλά και μέσω των προωθητικών μέσων προβολής στο χώρο του φαρμακείου (merchandising, βιτρίνες, stands, έντυπα). Λόγω της ολοκληρωμένης παρουσίας της Health Aid σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες συμπληρωμάτων διατροφής, η εταιρεία διοργανώνει συνεχώς σεμιναριακούς κύκλους για φαρμακεία, σε ολιγομελή τμήματα των 15 ατόμων (ώστε να καλύπτο- νται πλήρως όλα τα θέματα των συμμετεχόντων). Αναλύονται τα συστατικά των προϊόντων με έμφαση στην πλήρη δράση τους, σε πιθανές αλληλεπιδράσεις με φαρμακευτικές αγωγές, σε τεχνικές για συμπληρωματική πώληση και στις ενδείξεις ασφαλούς και αποτελεσματικής χρήσης ανά περίπτωση. Με τον τρόπο αυτό εκφράζεται πλήρως η βασική αρχή της Pharma Center: «Με Κέντρο το Φαρμακείο», δηλαδή η πολιτική διάθεσης των συμπληρωμάτων διατροφής στα φαρμακεία, όπου ο φαρμακοποιός εκφράζει τον καθαρά επιστημονικό του ρόλο ως σύμβουλος πρωτοβάθμιας φρο- ντίδας υγείας. Ο Γιάννης Παπαγεωργίου είναι φαρμακοποιός και από το 2014 έχει αναλάβει την Τεχνική Διεύθυνση της Pharma Center, ως επιστημονικός συνεργάτης της Health Aid, epistimoniko@pharmacenter.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=