Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #165
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ € 38 Οι λόγοι της εξέλιξης αυτής είναι πολλοί, καθόσον οι ανάγκες του καταναλωτή όχι μόνο αυξάνονται, αλλά και διαφοροποιούνται, ενώ ταυτόχρονα εξατομικεύονται μέσω του σύγχρονου τρόπου ζωής. Αυτές τις ανάγκες κλήθηκαν να καλύψουν με μεγάλη επιτυχία τα συμπληρώματα διατροφής, καθώς εμφανίζουν μια πληθώρα εφαρμογών: α) Λειτουργική χρησιμότητα: «Κάλλιον το προλαμβάνειν παρά το θεραπεύειν», δηλαδή προϊόντα που διατηρούν την υγεία, την ευεξία και προσφέρουν προστασία. β) Χρησιμότητα τόπου & χρόνου: Πολλά φυσικά συ- στατικά από όλα τα μέρη της γης μπορεί να τα βρει κανείς στα ράφια όλων των φαρμακείων για γρήγορη και εύκολη λήψη. γ) Αισθητική χρησιμότητα: Φυσικά σκευάσματα με πρώ- τες ύλες που δρουν ευεργετικά και αναδεικνύουν τη ζωτι- κότητα του οργανισμού, αλλά και την ομορφιά. Στη συνέχεια, η έρευνα και η τεχνολογική ανάπτυξη δη- μιούργησαν τις συνθήκες για την κάλυψη των ανωτέρω αναγκών, ανοίγοντας παράλληλα νέες αγορές και δημιουρ- γώντας νέους ορίζοντες στους καταναλωτές: Πριν χρόνια, όλα τα διατροφικά σκευάσματα αποκαλούνταν «βιταμίνες» και στο μυαλό του καταναλωτή είχαν καθιερωθεί ως ενισχυτικά ενέργειας. Στη συνέχεια επικράτησε ο όρος «Συμπληρώματα Διατροφής», που συμπεριλάμβανε –μαζί με τις βιταμίνες– και τα φυτικά στοιχεία και αφορούσε προϊόντα με αρκετά μεγαλύτερο εύρος χρήσεων. Σήμερα, μιλάμε για «Συνθέσεις» (formulas) πολλών διαφορετικών συστατικών σε ένα σκεύασμα, αλλά για συγκεκριμένη χρήση με λειτουργικά αποτελέσματα, τα οποία αποτελούν τη νέα γενιά Συμπληρωμάτων Υγείας (Health Supplements). του Γιάννη Παπαγεωργίου
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=