Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #165

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ € αφορμές και θέματα που σχετίζονται με τις επιμέρους κατηγορίες των συμπληρωμάτων διατροφής, ίσως είναι πιο αποδοτική. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ Ολοκληρώνοντας την επισκόπηση επί των συστατι- κών του μείγματος μάρκετινγκ λιανικής πώλησης των συμπληρωμάτων διατροφής, θα πρέπει να κρατήσουμε ότι ανεξάρτητα από τις απαραίτητες κατά περίπτωση προσαρμογές, αναγκαία προϋπόθεση για μια επι- τυχημένη εφαρμογή είναι ότι όλα τα επιμέρους στοιχεία του μείγματος θα πρέπει να υπηρετούν κατά ενιαίο και συμπληρωματικό τρόπο τη γενική κατεύθυνση (στρατηγική) που έχει επιλέξει ο καθένας μας, ως επιχειρηματίας φαρμακοποιός, για την επι- χείρησή του. Σε διαφορετική περίπτωση δημιουργούνται εσωτερικές ανακολουθίες, οι οποίες γίνονται αντιληπτές από τον πελά- τη μας και μειώνουν την τελική αποτελεσματικότητα των προσπαθειών μας, που στοχεύουν στο να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες υγείας και ευεξίας του πληθυσμού, με τρόπο που να παράγει αμοιβαίο όφελος και να εκπληρώνει το διττό ρόλο μας, ως επιστήμονες και ως επαγγελματίες. / Ο Μίλτος Αγιούμπ είναι φαρμακοποιός, ΜΒΑ, μέλος του Φ.Σ. Αττικής, mayoub@otenet.gr Αφορμές για συζήτηση: ● http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our-insights/cashing-in-on-the - booming-market-for-dietary-supplements ● “Marketing Dietary Supplements: Public Relations and the Ability of Pharmaceutical Com- panies to Retain and Develop Consumer Relationships”: https://pdfs.semanticscholar.org/ff3d/5622cea0cf632a6ac23362b1fc562de 2da5e.pdf ● The Ethics of Dietary Supplements and Natural Health Products in Pharmacy Practice: A Systematic Documentary Analysis: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2918535/ ● Συμπληρώματα Διατροφής: Με σύμμαχο την έρευνα και τη φύση: http:// www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&cID=1&arId=60281

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=