Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #165

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ € 14 Στην παρούσα ανάλυση, θα γίνει η προσπάθεια να προσεγγίσουμε ένα μοντέλο στρατηγικής για το μάρκετινγκ λιανικής πώλησης των συμπληρωμάτων διατροφής, με σημείο αναφοράς το μικρομεσαίο φαρμακείο της γειτονιάς, που έχει επιλέξει ως ανταγωνιστική στρατηγική του τη διαφοροποίησή του μέσω της παροχής άυλης υπεραξίας στην τοπική κοινότητα, όπου δραστηριοποιείται. του Μίλτου Αγιούμπ

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=