Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #165

10 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ € του Γιώργου Κουτέπα Ως γνωστόν, η αναζήτηση πηγών πωλήσεων στο φαρμακείο έχει γίνει πολύ δύσκολη. Η συνεχής υποχώρηση των τιμών των φαρμάκων, το ηλεκτρονικό εμπόριο που εισάγει σκληρό ανταγωνισμό τιμών στα παραφαρμακευτικά είδη και η πλήρης απελευθέρωση κάθε είδους αποκλειστικότητας σε προϊόντα που διέθετε παλαιά μόνο το φαρμακείο, μάς υποχρεώνουν να αναζητούμε διαρκώς ύλη στο φαρμακείο, η οποία να μπορεί να προσελκύσει κοινό με κριτήρια πέραν της φθηνότερης τιμής. Τα συμπληρώματα διατροφής αποτελούν την εύλογη απά- ντηση στην αναζήτηση πωλήσεων, καθώς έχουν άμεση σχέση με το κυρίως αντικείμενο του φαρμακείου. Aπευ- θύνονται σε κοινό που αναζητά την ενίσχυση της υγείας του, ενώ οι άνθρωποι που θα πάρουν συμπληρώματα, πολλές φορές παίρνουν και φάρμακα χρόνιων παθήσεων, οπότε είναι εύλογο να χρειάζονται ενημέρωση αναφορικά με τις αλληλεπιδράσεις με τα φάρμακα που λαμβάνουν. Επιπρόσθετα, μια ματιά στις τάσεις της αγοράς θα μας δεί- ξει πως το ενδιαφέρον του κοινού για τις υπερτροφές είναι ιδιαίτερα υψηλό. Μέχρι πριν λίγα χρόνια επρόκειτο για μια μικρή αγορά λίγων μυημένων που επισκέπτονταν τα –ελάχιστα– εξειδικευμένα σημεία. Σήμερα έχουν γίνει μόδα και έχουν κατακλύσει την τηλεόραση, το ίντερνετ και τα περιοδικά από την άποψη της ενημέρωσης. Έχουν κατακλύσει, επίσης, πολλά διαφορετικά σημεία διανομής, χωρίς περιορισμό από την άποψη των πωλήσεων. 

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=