Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #162

15 Σε αυτό το τεύχος: Η νέα σύμβαση για τα ιατροτεχνολογικά προϊόντα μεταξύ Π.Φ.Σ. και ΕΟΠΥΥ αναλύεται διεξοδικά, συστήνοντας -με αυτόν τον τρόπο- στους φαρμακοποιούς τη νέα μεγάλη κατηγορία επαγγελματικής ύλης, και διευκολύνοντας την κατάθεση των πρώτων προτάσεων για την ορθολογική και επωφελή από μέρους τους διαχείρισή της. Η αντικαπνιστική καμπάνια του Φ.Σ. Πέλλας σηματοδοτεί μια ακόμα κοινωνική παρέμβαση μείζονος σημασίας για τον κλάδο, ενώ ο φαρμακοποιός Χρήστος Χαλίτσιος στοιχειοθετεί τους όρους και τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων του φαρμακοποιού στη σχέση του με τον πελάτη-ασθενή. σελ. 11-54 & € Επαγγελματική πρακτική, φαρμακευτική φροντίδα, θέματα marketing και management, ιδέες και προτάσεις για την ανάπτυξη του φαρμακείου.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=