Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #162

110 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ / ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Ξεκινήσατε λοιπόν με το site «ogdoo.gr» και συνεχίσατε, από ό,τι γνωρίζω, με τη δισκογραφία…. Πραγματικά, η εταιρεία δραστηριοποιείται από το ξεκίνημά της με δισκογραφικές εκδόσεις ποιοτικών ηχογραφημάτων και δίσκων καταξιωμένων καλλιτεχνών. Έχουμε βγάλει ήδη τρεις δίσκους με ερμηνευτή τον Γιώργο Νταλάρα. Ο πρώτος δίσκος ήταν «Οι φωνές σ’ αυτήν την πόλη», σε στίχους του πατέρα μου, μελοποιημένους από τον Αντρέα Κατσιγιάννη και ο πιο πρόσφατος είναι τα «Θαλασσινά Παλάτια», μαζί με τον συνθέτη και στιχουργό Βαγγέλη Κορακάκη. Ο πιο σημαντικός όμως για μας ήταν ο δεύτερος κατά σειρά, η «Αμίλητη Ιστορία» σε ποίηση της διακεκριμένης ακαδημαϊκού Ελένης Αρβελέρ & μουσική Νίκου Πλάτανου, μια έκδοση εντελώς ιδιαίτερη για το χαρτοφυλάκιο του «ογδόου». Μερικές ακόμα πρόσφατες κυκλοφορίες δίσκων μας είναι οι «Περσείδες» του Μίλτου Πασχαλίδη, «Παιχνίδια των Παιδιών» σε στίχο, μουσική και ερμηνεία του Πάνου Βλάχου, «Καράβια Χάρτινα» του τραγουδοποιού Γιάννη Κορίζη, το ροκ άλμπουμ «Τίποτα κακό δεν θυμάμαι» από τον Γιώργο Δημητριάδη και την μπάντα του Μικροί Ήρωες και «Της νύχτας τα Ευαγγέλια» του Δημήτρη Γαλίτη, δίσκος στον οποίο συμμετέχουν σπουδαίοι ερμηνευτές. Συνεργάζεστε και με άλλους καλλιτέχνες, εκτός από αυ- τούς που προανέφερες; Φυσικά. Στους δισκογραφικούς μας καταλόγους υπάρχουν επίσης μεγάλα «ονόματα», όπως Μανώλης Μητσιάς, Δημή- τρης Μπάσης, Γιώτα Νέγκα, Κώστας Καραφώτης, Ελένη Πέτα, Δημήτρης Μητσοτάκης, Γρηγόρης Κλιούμης, Χρήστος Θηβαίος αλλά και νεότεροι πολλά υποσχόμενοι καλλιτέχνες, όπως οι Μιρέλα Πάχου, η Δήμητρα Σταθοπούλου, Απόστο- λος Μόσιος και πολλοί άλλοι εξαιρετικοί μουσικοί. Εν τέλει ποιο είδος του ελληνικού τραγουδιού υπηρετείτε; Ασχολούμαστε με οτιδήποτε θεωρούμε ότι είναι καλό και ποιοτικό, ότι έχει κάτι να πει στο δικό μας κοινό. Το κριτήριο δεν είναι το είδος, είναι η ποιότητα, γιατί οι ταμπέλες «έντεχνο», «λαϊκό» ουσιαστικά έχουν εκλείψει. Αν σκεφτεί, μάλιστα κανείς ότι το έντεχνο τραγούδι ξεκίνησε με τον «Επιτάφιο» του Θεοδωράκη και του Ρίτσου και σήμερα ο οιοσδήποτε που βγάζει ένα cd το βαφτίζει «έντεχνο», καταλαβαίνετε πόσο λάθος έχουν πάει τα πράγματα. Και το λαϊκό τραγούδι ακόμα, πριν από 15-20 χρόνια, είχε πολύ συγκεκριμένες καταβολές και νόρμες και σήμερα «λαϊκό» λέμε μέχρι και το pop, μέχρι και το σκυλάδικο. Πώς διαφημίζονται οι νέες κυκλοφορίες; Γιατί εγώ δεν έχω ακούσει παρά ελάχιστα τις τόσες δισκογραφικές σας δουλειές… Δυστυχώς, το γενικότερο περιβάλλον δεν βοηθάει στο να αναδειχτούν. Υπάρχουν κανάλια, τα οποία δεν θα πω ότι κλείνουν τα αυτιά και τα μάτια, θα πω ότι δεν γνωρίζουν καν. Δεν τους ενδιαφέρει, δεν τους αγγίζει. Κοιτούν μόνο Μίλτος Πασχαλίδης - «Περσείδες» (CD) Γιώτα Νέγκα - «Οθέλλος» (Digital Single) Ελένη Αρβελέρ & Γιώργος Νταλάρας, «Αμίλητη Ιστορία» (βιβλίο - cd)

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=