Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #159
56 Tip#2 Επικοινωνία προωθητικών ενεργειών μέσα από το λογισμικό του φαρμακείου 1η περίπτωση: αναγραφή των προσφορών και των προωθητικών ενεργειών στο τέλος της κάθε απόδειξης: ο φαρμακοποιός έχει τη δυνατότητα να επιλέγει για όποιο χρονικό διάστημα επιθυμεί και για όποια προϊόντα θέλει ειδικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες που καταχωρούνται σε ειδική φόρμα στο E-care plus. Παράδειγμα: ο φαρμακοποιός επιλέγει το χρονικό διάστημα 01/09/2016 – 30/09/2016, την κατηγορία « Αντιφθειρικά » και την έκπτωση 30%. Έτσι, σε όλες τις αποδείξεις που θα εκδοθούν το μήνα Σεπτέμβριο θα εκτυπώνεται και ένα δεύτερο χαρτί που θα παραλαμβάνει ο πελάτης και θα ενημερώνεται για τη συγκεκριμένη ενέργεια. ΛΙΑΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ » » ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΑΡΘΡΟ € Άλλο ένα πρόγραμμα διαχείρισης φαρμακείου; Κυκλοφορούν πολλά προγράμματα διαχείρισης φαρμακείου στην αγορά. Γιατί λοιπόν να ενδιαφερθεί κάποιος φαρμακοποιός για το E-care plus; Μέσα από παραδείγματα και ιδέες προς αξιοποίηση, η ομάδα των 4 φαρμακοποιών-συμβούλων του E-care plus (Ανδρέας Καλλιβωκάς, Νίκος Χαριτόπουλος, Ράνια Λέχου, Αφροδίτη Μουμούρη) έχουν βάλει στόχο να αποδείξουν στους συναδέλφους τους ότι πρόκειται για ένα 3ης γενιάς λογισμικό φαρμακείου που βασίζεται στην τεχνογνωσία των φαρμακοποιών, στη μεγάλη εμπειρία μιας εταιρίας λογισμικού (Inhouse Solutions) που εξυπηρετεί εδώ και πολλά χρόνια τον τομέα της λιανικής πώλησης, και στην εγγύηση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει ο όμιλος Pierre Fabre στα φαρμακεία. 2η περίπτωση: επικοινωνία της προωθητικής ενέργειας μέσω αποστολής sms μόνο σε όσους ενδιαφέρονται για τη συγκεκριμένη ενέργεια: το E-care plus έχει έναν έξυπνο τρόπο να κάνει αποστολή sms στοχεύοντας μόνο τους πραγματικά ενδιαφερόμενους. Παράδειγμα: για την προωθητική ενέργεια -30% σε όλα τα « Αντιφθειρικά » προϊόντα, ο φαρμακοποιός μπορεί να επιλέξει τη λίστα των πελατών του που έχουν πραγματοποιήσει στο παρελθόν (προηγούμενη χρονιά) αγορές στην κατηγορία « Παιδική φροντίδα » . Έτσι τα μηνύματα θα φτάσουν «θεωρητικά» σε άτομα που έχουν παιδιά σχολικής ηλικίας, άρα θα ενδιαφέρονταν για μια τέτοια προωθητική ενέργεια! 3η περίπτωση: happy hour: μέσα από το πρόγραμμα E-care plus μπορούμε να ορίσουμε ειδικές εκπτώσεις ή άλλα προνόμια σε συγκεκριμένες ώρες λειτουργίας του φαρμακείου. Γιατί να κάνουμε κάτι τέτοιο; α) Για να αυξήσουμε την προσέλευση των πελατών μας σε «υποτονικές» ώρες λειτουργίας του φαρμακείου. β) Για να ενισχύσουμε μια καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού. Παράδειγμα: καμπάνια « Υγιεινή διατροφή των παιδιών στο σχολείο ». Όλα τα προϊόντα διαιτητικής και τα υγιεινά σνακ -30% 8.00-9.00 το πρωί! Ειδικά αν το φαρμακείο μας βρίσκεται δίπλα σε σχολείο. ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑ-ΣΑΒΒΑΤΟ 8:00-23:00 H προσφορά ισχύει από 1/9 – 30/9/2016 Επιστροφή στα θρανία... -30% σε όλα τα ΑΝΤΙΦΘΕΙΡΙΚΑ προϊόντα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=