Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #156
20 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ € Δημιουργική πώληση Πώς μπορεί να οδηγήσει το φαρμακείο στην ανάπτυξη εσόδων; Ξεκινώντας να γράψω το άρθρο για το κύριο θέμα του «Φαρμακευτικού Κόσμου», μου ήρθε στο νου ο στίχος «είμαστε λάθος μες το κεφάλαιο του λάθος λήμματος» του Κώστα Τριπολίτη από το «Ανεμολόγιο». Ο όρος «δημιουργική πώληση στο φαρμακείο» στην πραγματικότητα σηματοδοτεί την κρίση ταυτότητας στην οποία έχει περιέλθει το ελληνικό φαρμακείο. Γιατί ενώ οι άνθρωποι που επισκέπτονται τα φαρμακεία μας έχουν πολλές, εξειδικευμένες και δύσκολο να καλυφθούν από άλλους ανάγκες, το φαρμακείο φαίνεται να εστιάζεται καθαρά σε μια διαδικασία πώλησης με έμφαση στα προϊόντα. Είναι φανερό, όμως, πως η χρήση του όρου «δημιουργική πώληση στο φαρμακείο» πρέπει να δηλώνει την ενσωμάτωση της γνώσης και την αλληλεπίδραση με αυτόν που το επισκέπτεται ώστε να εξυπηρετηθεί σωστά. του Γιώργου Κουτέπα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=