Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #156
16 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ € δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης, γι’ αυτό η εκπαίδευση θα πρέπει να είναι εστιασμένη στη γνώση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των προϊόντων και στην ψυχική ετοι- μότητα που επιβάλλει ο στόχος της πιστότητας. Υποθέτουμε ότι μπαίνω σε ένα φαρμακείο και εκτελώ μια συνταγή με διαβητολογικά φάρμακα για συγγενικό μου πρόσωπο, λαμβάνω τα φάρμακα πληρώνω και φεύγω. Η εν λόγω πώληση αποτελεί μια παθητική διαδικασία. Αν αντίθετα μπω σε ένα άλλο φαρμακείο: Εγώ: Καλημέρα σας! Φαρμακοποιός: Καλημέρα, πως μπορώ να σας φανώ χρήσιμος; Εγώ: Παρακαλώ, θα ήθελα αυτά τα φάρμακα. Φαρμακοποιός: Σακχαρώδης Διαβήτης... αφορά πλέον σχεδόν 1,2 εκατομμύρια Έλληνες, έχει πάρει διαστάσεις πανδημίας. Εγώ: Αλήθεια; Φαρμακοποιός: Μάλιστα, αποτελεί τη βασικότερη αιτία μικρο- αγγειακών – μακροαγγειακών επιπλοκών και εμφραγμάτων. Εγώ: Πράγματι, το δέρμα στα πόδια μου είναι πολύ τραχύ και σκληρό... υπάρχει κάτι, καμιά κρέμα; Φαρμακοποιός: Βεβαίως, υπάρχουν εξειδικευμένα προϊόντα. Ο φαρμακοποιός δίνει την κρέμα στα χέρια μου και ολο- κληρώνει την εκτέλεση της συνταγής. Εγώ: Πληρώνω… Σας ευχαριστώ πολύ! Φαρμακοποιός: Παρακαλώ ενημερώστε με για την κατά- σταση των ποδιών μετά την εφαρμογή της κρέμας, είμαι στη διάθεσή σας για ότι χρειαστείτε… Να πάτε στο καλό! Ο φαρμακοποιός τροφοδοτώντας με περισσότερα στοιχεία τη συζήτηση, αρχικά προσπαθεί να δημιουργήσει μια σχέση αλληλοσεβασμού και εμπιστοσύνης, βασισμένος στην επιστημονική του κατάρτιση. Στην πραγματικότητα, η συζήτηση θα μπορούσε να μετατοπιστεί στα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για διαβητικούς ασθενείς ή/ και σε επίπεδο πρόληψης και μέτρησης των επιπέδων γλυκόζης, δημιουργώντας κατά το δυνατόν τις καλύτερες πιθανότητες ολοκλήρωσης συμπληρωματικής πώλησης. Το μήνυμα, εν τέλει, της δημιουργικής πώλησης; Δώστε χώρο στη φαντασία σας και πειραματιστείτε… δημιουργικά!!! Ο Πάνος Ζαρογουλίδης είναι φαρμακοποιός, ΜΒΑ, αντιπρόεδρος Φ.Σ. Πέλλας και αντιπρόσωπος Φ.Σ. Πέλλας στον Π.Φ.Σ., pzaro2010@gmail.com Οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να καλύψουν τις αναγνωρισμένες ανάγκες του ασθενή καταναλωτή, ενώ η προστιθέμενη αξία στην πραγματικότητα βρίσκεται στην αναγνώριση των κρυφών και κρυμμένων νέων αναγκών του ασθενή που βρίσκονται σε λανθάνουσα κατάσταση μέσα του. Pills 500mg
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=