Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #153
25 επιθυμεί να το διαχειριστεί, είναι η προστιθέμενη αξία που μπορεί να πάρει κάθε Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. μέσα από τη συμβουλή του φαρμακοποιού. Ο πυλώνας ανάπτυξης θα πρέπει να βασιστεί στο γεγονός ότι δίνουμε ζωή και επιστημονικότητα, από το απλό παυσίπονο μέχρι και στο πιο σύνθετο φάρμακο. Για μένα το μυστικό είναι να μάθουμε να αγοράζει ο πελάτης μας αξίες και όχι προϊόντα. Να μη γίνουν τα ίδια λάθη με άλλες κατηγορίες που χάσαμε. Πόσο σημαντικά είναι τα Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. στο δικό σας φαρμακείο; Με ποιον τρόπο επικοινωνείτε στον ασθενή/πελάτη σας τα οφέλη κάθε σκευάσματος; Είναι μια αναπτυσσόμενη κατηγορία που ναι μεν μπορεί να εμπεριέχει την αυθόρμητη αγορά, αλλά στο κλείσιμο της διαδικασίας ακολουθεί πάντα η συμβουλή για τη σωστή χρήση, τις πιθανές παρενέργειες ή και τη συνέργεια με άλλα φάρμακα. Δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στα αρνητικά ενός φαρμάκου, ώστε να επιστήσουμε την προσοχή στη χρήση. Στο φαρμακείο σας υπάρχει η ειδική προβολή της κατηγοριοποίησης των Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. «Φροντίζω την υγεία μου». Πώς αποφασίσατε να την πραγματοποιήσετε; Ήταν μια πρόταση από την Johnson & Johnson που αφορούσε το σύνολο της κατηγορίας των Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. και όχι μόνο τα δικά της προϊόντα. Απλά είδαμε ότι με τον τρόπο αυτό μπορούμε να δώσουμε ζωή σε μια αναπτυσσόμενη κατηγορία: να μπορεί ο αγοραστής να δει ολοκληρωμένη φροντίδα και με την κατάλληλη συμβουλή να προχωρήσει σε συνδυαστική αγορά. Ποια είναι τα οφέλη που έχουν λάβει οι ασθενείς σας από την υλοποίηση της προβολής; Πρώτα από όλα o πελάτης έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα αγοράς. Εμείς είμαστε δίπλα του, ώστε να αισθάνεται την παρουσία μας κοντά του. Με τον τρόπο αυτό Αν επιθυμείτε την υλοποίηση της προβολής & σήμανσης «Φροντίζω την Υγεία μου» στο δικό σας φαρμακείο, καλέστε στα τηλέφωνα της Johnson & Johnson ή στείλτε e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mevgenio@its.jnj.com αναφέροντας επωνυμία και στοιχεία επικοινωνίας. μαθαίνει την αξία της συμβουλής μας, ακόμη και στο πιο «πολυφορεμένο» προϊόν. Παράλληλα μαθαίνει να βλέ- πει ολοκληρωμένες προτάσεις. Θα συμβουλεύατε και άλλα φαρμακεία να υλοποιήσουν την προβολή και σήμανση της κατηγορίας των Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ.; Ποια πιστεύετε ότι είναι τα εμπόδια; Δεν νομίζω ότι μπορώ να δώσω συμβουλές, είναι απλά μια θέση μου. Απλά λέω ότι το να κρύβουμε προϊόντα μας δεν μας εξασφα- λίζει την αποκλειστικότητα. Χάνεις ή κερδίζεις μια μάχη ανάλογα με το πόσο δίνεις αξία στα προϊόντα σου. Δυστυχώς ο Έλληνας φαρ- μακοποιός έμαθε ή τον μάθανε στους εύκολους δρόμους και όχι στους λιγότερο περπατημένους, εκεί που η διαφορετικότητα σε κάνει ξεχωριστό. Τι θα συμβουλεύατε στους φαρμακοποιούς που διστά- ζουν να υλοποιήσουν τη προβολή και σήμανση της κατηγορίας των Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. στο δικό τους φαρμακείο; Δεν μπορώ να δώσω συμβουλή. Μπορώ μόνο να πω ότι είναι σημαντικό να συμμετέχεις, ήδη από το ξεκίνημα, σε μια πρωτοβουλία που αφορά το νέο, το διαφορε- τικό, το καινοτόμο και που καταλή- γει να αποφέρει σημαντικά οφέ- λη, συμβάλλοντας στην εξέλιξη του φαρμακείου».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=