Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #153

24 Η Johnson & Johnson ανέπτυξε και υλοποιεί μια βέλτιστη πρακτική προβολής και κατηγοριοποίησης της συνολικής κατηγορίας των Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ., βασισμένη σε παραδείγματα άλλων χωρών, η οποία έχει ήδη κατοχυρωθεί νομικά ως πατέντα στην Ελλάδα. Η πρόταση προβολής και σήμανσης αφορά την ομαδο- ποίηση των Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. σε χώρο του φαρμακείου και την τοποθέτηση των υλικών σήμανσης. Τα στοιχεία που συνθέτουν τη πρόταση προβολής είναι: το λογότυπο «Φροντίζω την υγεία μου» και οι σημάνσεις ραφιού συγκεκριμένου χρωματικού κώδικα και αλληλουχίας, οι οποίες οριοθετούν τις διαφορετικές κατηγορίες/παθήσεις που αποτελούν στο σύνολό τους την αγορά των Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. (π.χ. χρήση σήμανσης ραφιού κόκκινου χρώματος για την κατηγορία των «Αναλγητικών» και μπλε χρώματος για την κατηγορία «Κρυολόγημα»). Η πρόταση προβολής και σήμανσης «Φροντίζω την υγεία μου» είναι σήμερα ενεργή σε 490 φαρμακεία σε ολόκληρη την Ελλάδα, έχοντας κερδίσει αποδεδειγμένα την αποδοχή των φαρμακοποιών. Ο φαρμακοποιός κ. Ανδρέας Καλλιβωκάς μιλά για την ευκαιρία ανάπτυξης που προσφέρουν τα Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. αλλά και για τα οφέλη της προβολής και σήμανσης «Φροντίζω την υγεία μου» στο φαρμακείο του. Πιστεύετε ότι τα Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. αποτελούν σήμερα μια σημαντική κατηγορία για το φαρμακείο στην Ελλάδα; Αποτελούν έναν από τους πλέον βασικούς πυλώνες του φαρμακείου μας σήμερα. Πρέπει όμως να τα δούμε με άλλη οπτική γωνία και αξία και να βασιστούμε στη λέξη «φάρμακο» και όχι στο «μη υποχρεωτικώς συνταγογραφούμενο». Θεωρείτε ότι τα Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ. έχουν δυνατότητα να αποτελέσουν πυλώνα ανάπτυξης τζίρου και αύξησης κερδοφορίας στο φαρμακείο; Φυσικά και ναι αλλά υπό διαφορετικές προϋποθέσεις και όχι όπως σήμερα. Ο σημερινός φαρμακοποιός οφείλει να μάθει τη διαφορά μεταξύ του «πουλάω σε πελάτη» και «αγοράζει ο πελάτης». Το δεύτερο, και αυτό θα απο- τελεί ισχυρότατο όπλο στα χέρια μας εναντίον όποιου το ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ € Προβολή των Μ.Y.ΣΥ.ΦΑ. Σ ΤΟ ΦΑ ΡΜΑ Κ Ε Ι Ο Ο Ανδρέας Καλλιβωκάς Πυλώνα ανάπτυξης για το φαρμακείο αποτελεί η αγορά των Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ., η οποία ανέρχεται στα 391 εκατ. € στην Ελλάδα (στοιχεία IMS, Ιούλιος 2015) με διαχρονικά αυξητική πορεία. Απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη είναι η σωστή διάταξη και προβολή τους μέσα στο φαρμακείο για να μαγνητίζουν τα βλέμματα των πελατών. Με το σύνθημα «Φροντίζω την υγεία μου» και με μια ολοκληρωμένη πρόταση σήμανσης στα ράφια των Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ., η Johnson & Johnson καθίσταται στρατηγικός συνεργάτης του φαρμακοποιού στην ενίσχυση του επιχειρηματικού του ρόλου.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=