Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #151
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ € OI ΑΠΟΨΕΙΣ για τα συμπληρώματα διατροφής ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΣΑΣ 40 ELPEN Πώς θα πετύχετε καλύτερη διαχείριση και διάθεση των συμπληρωμάτων διατροφής στο φαρμακείο σας Αλεξία Rospars, Product Manager Τμήμα Consumer Health Care συνεργατών του για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊό- ντων με τους εξής τρόπους: ● συμμετοχή σε προϊοντι- κές παρουσιάσεις των εταιρειών ● συνεχή επιμόρφωση για τη νομοθεσία των συμπληρωμάτων διατροφής, π.χ. τονίζουμε στους πελάτες ότι τα συμπληρώματα διατροφής δεν υποκαθιστούν την ισορροπημένη διατροφή και τον υγιεινό τρόπο ζωής, αλλά τη συμπληρώνουν ● ανάθεση της κατηγορίας των συμπληρωμάτων διατροφής σε έναν υπάλληλο, ο οποίος θα παρέχει την κατάλληλη λεκτική προσαρμογή στην πρόταση πώλησης, ανάλογα είτε με την ηλικία του καταναλωτή είτε με την ανάγκη του. Χρήση σύγχρονων εργαλείων εμπορικής διαχείρισης και marketing: Η εφαρμογή τέτοιων εργαλείων θα πρέπει να αφορά: ● σωστό και επιτυχημένο «merchandising»: σωστή σήμανση εντός του φαρμακείου (δείκτες ραφιών, αξιοποίηση των οθονών, εφόσον υπάρχουν, με διαφημιστικά προϊοντικά μηνύματα κ.ά.) βελτίωση της ορατότητας των προϊόντων είτε στο ράφι είτε κοντά στο ταμείο (με stand πάγκου), εξασφαλίζοντας την ικανοποιητική προβολή τους ● αξιοποίηση προωθητικού υλικού των εταιρειών ● διανομή έντυπου ενημερωτικού υλικού στο αντίστοιχο ηλικιακό κοινό ● τοποθέτηση ενημερωτικής καρτολί- νας στο χώρο ή στη βιτρίνα. Προσαρμοσμένο στις ανάγκες της κοινωνίας και των καταναλωτών, το φαρμακείο αλλάζει, μεταμορφώνεται και αναπτύσσεται. Είναι ένα κανάλι διανομής που προσφέρει ένα μεγάλο εύρος επιλογών σε συμπληρώματα διατροφής. Από την άλλη πλευρά, η άμεση και ταχύτατη πρόσβαση στην πληροφόρηση ωθεί τους καταναλωτές του φαρμακείου να αναζητούν προϊόντα ασφαλή και αποτελεσματικά για κάθε καθημερινή τους ανάγκη. Η σωστή επιλογή των συμπληρωμάτων διατροφής απαιτεί προϊόντα, τα συστατικά των οποίων εγγυώνται την ασφάλειά τους είτε με έγκριση από την EFSA (European Food Safety Authority) είτε μέσω κλινικών ελέγχων. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του φαρμακείου είναι ότι αποτελεί ένα πολύ διαφοροποιημένο κανάλι πώλησης με πιστούς καταναλωτές. Προσδίδει αξιοπιστία στα συμπλη- ρώματα διατροφής που προτείνει o φαρμακοποιός και συν- δέει την ανάγκη του καταναλωτή για ένα αποτελεσματικό προϊόν με την επιστημονική συμβουλή που μπορεί αυτός να παρέχει. Ο φαρμακοποιός, επενδύοντας στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας των συμπληρωμάτων δια- τροφής, μπορεί να προσελκύσει νέους πιστούς πελάτες, αυξάνοντας την κερδοφορία του και τη ρευστότητά του. Προτάσεις για την καλύτερη διαχείριση και διάθεση των συμπληρωμάτων διατροφής στο φαρμακείο: Επένδυση στην εκπαίδευση: Σημαντικό ρόλο παίζει η επένδυση στη συνεχή εκπαίδευση τόσο του φαρμακοποιού όσο και των
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=