Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #151

20 να συνδέσει τη διαδικασία συμβουλής και πληροφόρησης με τη διαδικασία αγοράς και ορθής χρήσης. Η συμβουλή του φαρμακοποιού μπορεί να είναι ισχυρότερη από την οποιαδήποτε πληροφόρηση από την τηλεόραση, το inter- net ή τα καταστήματα «τυποποιημένων τροφίμων». Και η εγγύηση που δίνει το φαρμακείο για την ποιότητα διακίνησης και συντήρησης του προϊόντος είναι πολύ πιο αξιόπιστη από τις όποιες συνθήκες διακίνησης των ταχυδρομείων. Με τις ενέργειες αυτές είναι εφικτό να δημιουργηθεί μια αγορά στο φαρμακείο που να διακρίνεται από μεγάλο βαθμό αποκλειστικότητας. 05 Τα συμπληρώματα διατροφής απευθύνονται σε όλες τις οικονομικές δυνατότητες. Εύκολα μπορούν να υπάρξουν προτάσεις σε προσιτές τιμές και εξίσου εύκολα –βάσει πάντα των αναγκών– μπορούν να χτιστούν προτάσεις και συμπληρωματικές αγορές υψηλής αξίας που επιπλέον οδηγούν σε επαναλαμβανόμενες αγορές μέσα στο χρόνο. Η αγορά τους κατηγοριοποιείται, εξειδικεύεται και διαφοροποιείται σχετικά εύκολα. Ένα φαρμακείο θα μπορούσε να εξειδικευτεί σε ορισμένες κατηγορίες συμπληρωμάτων, π.χ. αθλητικό συμπλήρωμα, με την προϋπόθεση βέβαια αυτή η εξειδίκευση να βασίζεται σε σημαντικό υπόβαθρο επιστημονικής γνώσης.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=