Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #149

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ € διασφαλίζουν στο έπακρο την ασφάλεια στη χρήση τους και την αποτελεσματικότητά τους. Η κρίση επιπλέον έστρεψε τους καταναλωτές περισσότερο στην αναζήτηση λύσεων που στοιχειοθετούνται από τη γνώση και την εμπειρία του Έλληνα φαρμακοποιού. Μετράτε 30 χρόνια παρουσίας μέσα στο φαρμακείο της γειτονιάς. Πώς θα χαρακτηρίζατε τη σχέση σας με τους φαρμακοποιούς; Καθόλου τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι το φαρμακείο αποτέλεσε από την πρώτη στιγμή το φυσικό χώρο για τα προϊόντα μας. Τα φυσικά προϊόντα υγείας χρήζουν ενός γνωστικού περιβάλλοντος που μόνο ο φαρμακοποιός μπορεί να παρέχει. Είναι ο επιστήμονας που γνωρίζει τη σύνθεση, τις ιδιότητες, τις επιδράσεις και τη χρήση, όχι μόνο των φαρμάκων, αλλά και των φυσικών συστατικών. Έχει πλέον ξεφύγει από τον παλιό παραδοσιακό του ρόλο και έχει αυξήσει και εξελίξει τις υπηρεσίες υποστήριξης των ασθενών. Το φαρμακείο αποτελεί την πρωτοβάθμια –θα έλεγα– μορφή φροντίδας, καθώς είναι ένα εναλλακτικό σημείο περίθαλψης και το πρώτο, στο οποίο θα ανατρέξει ο καταναλωτής ζητώντας συμβουλές που θα βελτιώσουν την υγεία του και θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής του. Η αξιοπιστία, η εμπειρία αλλά και η κοινωνική συνεισφορά του φαρμακοποιού, ειδικά στις μέρες μας, αποτελούν σημεία αναφοράς σε μία σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και προσφοράς στην ελληνική οικογένεια. Με ποιον τρόπο ενισχύετε το έργο του φαρμακοποιού, δεδομένου ότι καλύπτετε ένα μεγάλο αριθμό φαρ- μακείων που ξεπερνά τα 5.000 σε όλη την Ελλάδα; Καταρχάς επενδύουμε στην προσωπική επαφή, αφού το τμήμα πωλητών μας πηγαίνει και στο πιο απομακρυσμένο φαρμακείο παρέχοντας «δια ζώσης» ενημέρωση και ταυτόχρονα εκπαίδευση για τα προϊόντα μας. Διευρύνουμε την γκάμα των προϊόντων μας, παρέχοντας όλο και πιο εξειδικευμένες λύσεις υγείας, τόνωσης, ομορφιάς. Διοργανώνουμε σεμινάρια, τόσο στο χώρο μας όσο και στο χώρο των φαρμακείων. Δημιουργούμε ελκυστικά πακέτα προσφορών, ενώ παράλληλα, μέσα από τις on-pack συσκευασίες, προσπαθούμε να προσφέρουμε περισσότερα οφέλη στους καταναλωτές, αλλά και μια πολύ καλή εμπορική πρόταση για το φαρμακείο. Προχωρήσαμε στη δημιουργία δύο νέων τμημάτων. Το τμήμα Promotion φέρνει τον καταναλωτή πιο κοντά στο προϊόν μέσα από την ενημέρωση, την εντυποδιανομή και τη γευστική δοκιμή δημιουργώντας εν δυνάμει πελάτες. Το τμήμα Merchandising διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην προώθηση των προϊόντων με pop υλικό, που σηματοδοτεί δημιουργικά το σημείο πώλησης, την τοποθέτησή τους ανάλογα με τις ανάγκες της εποχής, ενώ γίνεται καταγραφή αποθεμάτων συμβάλλοντας στη σωστή διαχείριση των κωδικών. Επενδύουμε στη διαφήμιση με ισχυρή παρουσία σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, επισημαίνοντας ότι το φαρμακείο της γειτονιάς είναι το κύριο σημείο διάθεσης των προϊόντων μας. Με την πρωτοβουλία για τη δημιουργία της «Vitamins Academy», την πρώτη «Ακαδημία Βιταμινών» στην Ελλάδα, προσφέρουμε ένα εκπαιδευτικό «πολυεργαλείο» που αξιοποιεί την τεχνολογία των mobile applica- tions (εφαρμογών σε κινητά τηλέφωνα). Πρόκειται για μια πολυδιάστατη εφαρμογή που παρέχει στους καταναλωτές ένα μεγάλο φάσμα δυνατοτήτων, όπως τη δυνατότητα e-learning σχετικά με τις ιδιότητες και τα οφέλη των βιταμινών, μέσω μικρών video από το επιστημονικό μας τμήμα. Επίσης βοηθάει τον καταναλωτή να επιλέξει το προϊόν που χρειάζεται βάσει των αναγκών του και του παρέχει συμβουλές διατροφής. Τέλος, τον κατευθύνει στο σημείο πώλησης, εντοπίζοντας το πλησιέστερο στο χρήστη φαρμακείο που διαθέτει το επιλεχθέν προϊόν. Η κρίση επηρέασε την εταιρεία σας; Πώς αντιμετω- πίσατε τις συνέπειες που προκάλεσε; Διανύουμε το 5ο έτος μιας κρίσης που από τη μία πλευρά έφερε απίστευτες αναταράξεις στην καθημερινότητά μας και στον τρόπο προσέγγισης πολλών πραγμάτων, από την άλλη όμως μας αφύπνισε, μας έφερε πιο κοντά και μας έκανε πιο δημιουργικούς. Όμως δεν σκεφτήκαμε στιγμή να μετριάσουμε τις όποιες απώλειες, μειώνοντας την ποιότητα των προϊόντων μας. Στην Power Health αποφασίσαμε να αντισταθούμε ενωμένοι και αυτό μας επιβραβεύει, όχι μόνο με βραβεία και διακρίσεις σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο, αλλά κυρίως με την εμπιστοσύνη του κόσμου που μας έφερε στην 1η θέση της επιλογής του. Ενθαρρύνουμε την απόδοσή τους με σεμινάρια, δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας και λειτουργούμε όλοι σαν ασπίδα προστασίας του δικαιώματός μας στην εργασία και στην αξιοπρέπεια. Επενδύουμε στην προσωπική επαφή με τους φαρμακοποιούς, αφού παρέχουμε «δια ζώσης» ενημέρωση και ταυτόχρονα εκπαίδευση για τα προϊόντα μας. 40

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=