Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #149

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ € 20 της Βάσως Καλυβιώτη Δημιουργήστε το δικό σας επιτυχημένο μοντέλο στις πωλήσεις καλλυντικών Όταν πριν από 30 περίπου χρόνια, η χρήση των καλλυ- ντικών προϊόντων είχε αρχίσει να παίρνει μάλλον εκρηκτικές διαστάσεις, οι διανοούμενοι της εποχής, στηλιτεύοντας αυτήν τη νέα τάση, προσπάθησαν να απομειώσουν τη γυναικεία φιλαρέσκεια, υποστηρίζοντας πως η ομορφιά είναι τελικά εσωτερική υπόθεση. Τα όσα γράφτηκαν είναι μνημειώδη. «Η ομορ- φιά έρχεται από μέσα: μέσα από μπουκαλάκια, βαζάκια, φιαλίδια και σωληνάρια», είχε δηλώσει ειρωνευόμενος ο Καναδός συγγραφέας Laurence J Peter, ενώ στον αντίλογο η Αμερικανίδα συνάδελφός του Jean Kerr σημείωνε: «Έχω κουραστεί από όλες αυτές τις ανοησίες ότι η ομορφιά είναι επιδερμική. Δηλαδή τι θα θέλατε; Ένα αξιολάτρευτο πάγκρεας»;

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=