Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #148

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ / ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Έχετε σχέδια να εξελίξετε τη σχέση σας με τους πελάτες με ειδικές ανάγκες, την προσβασιμότητα των προϊόντων σας, των σημείων πώλησής τους; Για τα καινούρια μας φαρμακευτικά προϊόντα ετοιμάζουμε ανάγλυφο-Μπράιγ φύλλο οδηγιών στα βουλγαρικά, ενώ παράλληλα εκπονούμε μελέτη για το πρώτο μας εταιρικό κατάστημα 100% προσβάσιμο στους τυφλούς, από το πάρκινγκ και τον ειδικά διαμορφωμένο διάδρομο, μέχρι τα «πρωτοποριακά» ράφια για τα προϊόντα. Όσο για τα προϊόντα της Premium Health Products, πώς εξασφαλίζετε την υψηλή ποιότητά τους; Πώς κρίνεται η ποιότητα των καλλυντικών προϊόντων; Όλα τα προϊόντα μας είναι πιστοποιημένα και κλινικά ελεγμένα, δερματολογικά και οφθαλμολογικά. Υπάρχει πλέον ενιαίο ευρωπαϊκό site, το Cosmetic Products Noti- fication Portal (CPNP), στο οποίο καταχωρούνται όλα τα πιστοποιημένα καλλυντικά προϊόντα που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Όλοι μας οι κωδικοί έχουν αριθμό- κωδικό καταχώρησης. Από μόνο του το γεγονός αυτό «φωνάζει» για τα υψηλά μας standards. Ποιες είναι οι απαιτήσεις των Βούλγαρων κατα- ναλωτών σήμερα; Τι είναι αυτό που ψάχνουν στα καλλυντικά που αγοράζουν; Γενικά, υψηλή ποιότητα σε χαμηλή τιμή. Συγκεκριμένα για τα καλλυντικά προϊόντα αναζητούν συνθέσεις «καθαρές», δηλαδή όσο πιο φυσικές γίνεται, δερματολογικά ελεγμένες, χωρίς parabens και συστατικά που θεωρούνται επικίνδυνα. Όσο για τους καταναλωτές με ευαίσθητη επιδερμίδα, αυτοί είναι εξαιρετικά απαιτητικοί και δύσπιστοι. Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι λοιπόν να εμπο- ρεύεται ποιοτικά προϊόντα σε λογικές τιμές και να δημιουργεί συναισθηματικό δεσμό με τους πελάτες. Πώς ισορροπείται η σχέση ποιότητας- τιμής; Είναι η τιμή παράγοντας στην εξέλιξη του συναισθηματικού αυτού δεσμού; Ρισκάροντας να ακουστεί κλισέ, μπορώ να πω πως πάντοτε είναι εφικτό να βρεθεί μια χρυσή τομή στη σχέση ποιότητας- τιμής, ώστε το προϊόν να είναι ανταγωνιστικό και εμπορικό. Και ναι, πιστεύω πως είναι παράγοντας όλο και περισσότεροι καταναλωτές να μας προτιμήσουν και να σταθούν πλάι μας στον αγώνα να «χαρίσουμε» μια πιο εύκολη ζωή στους τυφλούς συνανθρώπους μας. Μην ξεχνάμε πως για να κάνουμε μια καλή πράξη δεν είναι απαραίτητο να είμαστε πλούσιοι ή «δυνατοί», αρκεί να είμαστε Άνθρωποι! Τι ονειρεύεστε σε επαγγελματικό επίπεδο; Χαρούμενοι, πιστοί, χαμογελαστοί, ενημερωμένοι κατανα- λωτές, ευαισθητοποιημένοι κοινωνικά. Ελπίζω στα επόμενα χρόνια να υιοθετήσουν όλες οι εταιρείες τη φιλοσοφία μας και να κυκλοφορούν όλο και περισσότερα προϊόντα στην αγορά με γραφή Μπράιγ, ώστε να μην είναι εξαρτημένοι οι τυφλοί καταναλωτές από κανέναν. 102 Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι να εμπορεύεται ποιοτικά προϊόντα σε λογικές τιμές και να δημιουργεί συναισθηματικό δεσμό με τους πελάτες. / Η Αναστασία Σαράφη είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του Φαρμακευτικού Κόσμου, a.sarafh@f-kosmos.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=