Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #146

88 H Health Aid συμμετείχε με απόλυτη επιτυχία στην έκθεση Hellas Pharm 2014, που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο στο εκθεσιακό κέντρο της Helexpo στο Μαρούσι. Στο περίπτερο της εταιρείας έδωσαν το παρόν εκατοντάδες φαρμακοποιοί, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τη νέα επικοι- νωνιακή στρατηγική της εταιρείας, είδαν το νέο τεύχος της in-house εφημερίδας Free Ηealth και συζήτησαν για τα νέα της προϊόντα, Coffee Slim, V-Vein κ.ά. Κορυφαία στιγμή για τη Ηealth Aid ήταν η επίκαιρη συζήτηση που διεξήχθη στο πλαίσιο ανοιχτής ομιλίας με θέμα: «Τα Συμπληρώματα Διατροφής στο φαρμακείο», όπου 4 ειδικοί του κλάδου, o καθηγητής Παθολογίας Στέφανος Καραγιαννόπουλος, η Σοφία Κούνουπα, κλινική διαιτολόγος- διατροφολόγος, ο Γιάννης Παπαγεωργίου, φαρμακοποιός και επιστημονικός συνεργάτης της Health Aid και ο Σπύρος Τερζόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pharma Center, συζήτησαν για τις εξελίξεις στην αγορά, τους παράγοντες στήριξης της διάθεσης των συμπλη- ρωμάτων διατροφής μέσω των φαρμακείων και τις συνέπειες της νέας νομοθεσίας. Η Κορρές Ομοιοπαθητικά αποτελεί το πρώτο ελληνικό μέλος του ECHAMP, του διεθνώς αναγνωρισμένου μη-κερδοσκοπικού ευρωπαϊκού φορέα με βασικό αντικείμενο την προώθηση και ανάπτυξη της αγοράς ομοιοπαθητικών και ανθρωποσοφικών σκευασμάτων, μέσω της διαμόρφωσης κατάλληλου νομοθετικού πλαι- σίου και standards. Η πρόσκληση συμμετοχής της Κορρές Ομοιοπαθητικά εκ μέρους του ECHAMP στην πραγμάτωση αυτών των στόχων είναι ιδιαίτερα τιμητική ως αναγνώριση της πορείας της και συμβολής στο χώρο. Δίνει στην εταιρεία τη δυνατότητα να κεφαλαιοποιήσει τη βαθιά γνώση στα περισσότερα από 3.000 ομοιοπαθητικά σκευάσματα και να συμβάλλει στην προαγωγή της βιομηχανίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, μέσα από την ένωση δυνάμεων και την ανταλλαγή τεχνογνωσίας με σημαντικές διεθνείς εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή και διανομή ομοιοπαθητικών φαρμάκων. ΑΒΒΟΤΤ NUTRITION PHARMA CENTER ΑΒΒΟΤΤ NUTRITION ΚΟΡΡΕΣ H Κορρές Ομοιοπαθητικά το 1ο ελληνικό μέλος του ECHAMP ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ / ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ Ο ισχυρός και αποδοτικός σχεδιασμός είναι το σήμα κατατεθέν όλων των έργων της Tsoumanis Pharmacy Design. Ο τρόπος σχεδιασμού που χρησιμοποιείται, κάνει τα σημεία πώλησης και υπηρεσιών εύκολα αναγνωρίσιμα από τον καταναλωτή, δημιουργώντας ισχυρή εταιρική ταυτότητα. Η παρουσίαση της εικόνας δεν δημιουργείται για να προσφέρει απλά ειδικά εφέ, αλλά για να ερμηνεύσει και να αυξήσει τη θετική εμπειρία του αγοραστή μέσα στο χώρο και την επιχειρηματικότητα του φαρμακοποιού απέναντι στον πελάτη και την αγορά. Εμπιστευόμενοι την Tsoumanis Pharmacy Design για την υλο- ποίηση του φαρμακείου σας, έχετε ως εγγύηση περισσότερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα που έχουν συμφω- νηθεί εκ των προτέρων. Αυτό οφείλεται στην αυστηρά πελατοκεντρική πολιτική που χρησιμοποιεί η εταιρεία για την ολοκλήρωση κάθε έργου. ΑΒΒΟΤΤ NUTRITION TSOUMANIS PHARMACY DESIGN Αυστηρά πελατοκεντρική πολιτική για ενίσχυση της επιχειρηματικότητας Η κ. Ράλλια Τερζοπούλου διευθύντρια marketing (αριστερά) και η κ. Ρίτα Σταματάκη (δεξιά) διευθύντρια επικοινωνίας της Pharma Center H Health Aid στην έκθεση Hellas Pharm 2014

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=