Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #145
41 Η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl, η οποία διαθέτει περισσότερα από 200 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, στην ερώτηση του «Φαρμακευτικού Κόσμου» για το εάν επεξεργάζεται σχέδια λιανικής πώλησης φαρμάκων μέσω των καταστημάτων της, άφησε το ενδεχόμενο ανοικτό προς το παρόν, θεωρώντας ότι θα πρέπει να συνεκτιμηθούν όλες οι παράμετροι του εγχειρήματος. Συγκεκριμένα, η θέση της εταιρείας είναι πως «οι αλλαγές που επέφερε η ψήφιση του νέου πολυνομοσχεδίου στον τομέα των φαρμάκων αποτελεί μια πρόσφατη εξέλιξη και η εταιρεία δεν έχει προχωρήσει ακόμη στην εξέταση αυτής της δυνατότητας. Αφού λάβουμε υπόψη μας όλες τις παραμέτρους του θέματος και τις περαιτέρω εξελίξεις θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο αυτό. Επί του παρόντος δεν έχουμε κάποια ανακοινώσιμη θέση». Με πάνω από 60 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία, η αλυσίδα Jumbo κρατά τα ηνία στον κλάδο του παιχνιδιού με μερίδιο που ξεπερνάει το 35%. Οι επεν- δυτές «πίνουν νερό» στο όνομα του «Mr Jumbo», αφού οι μετοχές του βρίσκονται συχνά σε ιστορικά υψηλά επίπεδα τους 20 τελευταίους μήνες. Ο όμιλος βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα, καθώς οι πληροφορίες ήθελαν τον ιδιοκτήτη του να πιέζει το υπουργείο Ανάπτυξης να φέρει τις επίμαχες διατάξεις στη Βουλή, ώστε να μπορέσει να μπει με τον ίδιο δυναμισμό και στο χώρο των φαρμακείων. Η απάντηση όμως που πήραμε διαψεύδει αυτές τις φήμες. Με άμεσο και απόλυτο τρόπο ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Jumbo Ευάγγελος Παπαευαγγέλου ξεκαθαρίζει: «Επανειλημ- μένα έχουμε δηλώσει ότι ούτε ενδιαφερόμαστε ούτε ενδιαφερθήκαμε ποτέ να ασχοληθούμε με την πώληση και διάθεση προϊόντων φαρμάκων από το δίκτυο καταστημάτων της Jumbo». Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο λειτουργίας φαρμακείων μέσα στα καταστήματά της μετά τις αλλαγές που επήλθαν στο θεσμικό πλαίσιο. Όπως ανέφερε πρόσφατα στην εφημερίδα «Ημερησία» ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της εταιρείας, Γιώργος Βογιατζάκης, η «Μαρινόπουλος» βλέπει θετικά τις κινήσεις που γίνονται για την απελευθέρωση των αγορών και τονίζει πως μελετά με ενδιαφέρον τις δυνατότητες που πλέον παρέχει ο νόμος για το άνοιγμα φαρμακείων μέσα στα σούπερ μάρκετ, με τη μορφή του shop in shop. Ο κ. Βογιατζάκης υπογραμμίζει επίσης ότι είναι υπέρ των ενεργειών που συμβάλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού και δηλώνει πως η εταιρεία Μαρινόπουλος είναι έτοιμη να υιοθετήσει οτιδήποτε αυξάνει τις επιλογές των καταναλωτών που επισκέπτονται τα καταστήματά της. JUMBO ΟΜΙΛΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. LIDL HELLAS & ΣΙΑ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=