Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #145
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / EΡΓΟΝΟΜΙΑ & ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ € 32 Ο τρόπος με τον οποίο θα τοποθετηθούν τα καταναλωτικά προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης, καθώς και τα παραφαρμακευτικά προϊόντα μέσα στο φαρμακείο είναι καταλυτικός για την αύξηση των πωλήσεών τους. Η σωστή διάταξη παίζει ρόλο κλειδί στο να πετύχετε καθημερινά τζίρους που να σας ικανοποιούν. Τις περισσότερες φορές δεν χρειάζεται να προβείτε σε υπερβολικά μεγάλες δαπάνες για να αλλάξετε τους χώρους εντός του καταστήματός σας. Αρκεί να έχετε φαντασία και διάθεση ανανέωσης, προκειμένου να κάνετε μια εσωτερική μετακόμιση των προϊόντων σας. Τι σημαίνει σωστή διάταξη των προϊόντων εντός του φαρμακείου Η διάταξη, δηλαδή η οργάνωση ενός σημείου πώλησης, είναι το σύνολο των δομών (ράφια, σταντ, πάγκος εργασίας κλπ.) που έχει ως στόχο να κατευθύνει τη ροή των πελατών μέσα σε ένα φαρμακείο ανάμεσα στις διάφορες κατηγορίες προϊόντων. Ο τελικός στόχος είναι να διευκολυνθεί η επαφή του φαρμακοποιού με τους πελάτες του μέσω της διαδρομής στα ελκυστικά σημεία του χώρου. Θέλουμε ο πελάτης να προσανατολίζεται, να γνωρίζει όλες τις εναλλακτικές λύσεις, να χαλαρώνει και να επιλέγει τελικά το προϊόν που του ταιριάζει με άνεση. Να θυμάστε ότι η διάταξη καθορίζει τη λειτουργικότητα μεταξύ της συνολικής εκθεσιακής επιφάνειας που έχει το κατάστημά σας και των εμπορευμάτων που θέλετε να προωθήσετε. ΜΙΚΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΡΔΗ Η ΕΞΥΠΝΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ της Eυγενίας Μανωλοπούλου
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=