Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #145
ακράτειας και αποτελούν το δυνητικό πελατολόγιο ακράτειας του φαρμακείου. Αν υποθέσουμε πως ένα φαρμακείο έχει 1000 δυνητικούς πελάτες κατά μέσο όρο, έχει 60 πελάτες που πάσχουν από ακράτεια γενικά, εκ των οποίων οι 12 πάσχουν από βαριά ακράτεια. Αυτά τα 12 άτομα μπορούν να καταναλώσουν συνολικά περίπου 720-960€/μήνα σε προϊόντα ακράτειας. Στους σημερινούς πολύ δύσκολους καιρούς που περνάει το φαρμακείο, εφικτός στόχος είναι να κερδίσει έστω τους μισούς από τους 12 ακρατείς ασθενείς, δηλαδή τουλάχιστον 6 ασθενείς να έρθουν στο φαρμακείο, και οι υπόλοιποι θα παραμείνουν στατιστικά στα σούπερ μάρκετ. Πανελλαδικά πρόκειται για έναν τεράστιο τζίρο που επωφελείται το σούπερ μάρκετ εις βάρους του χώρου της υγείας και που μπορεί κατά μεγάλο μέρος να κερδηθεί πίσω. Μένει να κατανοήσουμε τον τρόπο! Τα πλεονεκτήματα του φαρμακοποιού: Εύκολη προσέγγιση πελατών από το φαρμακοποιό, κρί- νοντας από τις συνταγές και την αγορά φαρμάκων για παθήσεις που συνδέονται με την ακράτεια. Προσωπική σχέση με πελάτες, οι όποιοι δέχονται και εκτι- μούν τη συμβουλή του σε αντίθεση με την απρόσωπη self service αγορά στο σούπερ μάρκετ. Δυνατότητα δημιουργίας σταθερού πελατολογίου κάθε μήνα, ειδικά όσον αφορά τη βαριά ακράτεια, λόγω αναγκαιότητας και επαναληπτικών αγορών. Η ανάγκη για συνεχή κατανάλωση προϊόντων ακράτειας φέρνει συχνά τους πελάτες στο φαρμακείο, δίνοντας την ευκαιρία στο φαρμακοποιό να προωθήσει και άλλα προϊόντα, συναφή με τη φροντίδα ασθενών και όχι μόνο. Οι ενδιαφερόμενοι (ασθενείς ή συγγενείς ασθενών) στρέ- φονται στο φαρμακείο για την αγορά των φαρμάκων τους (οπότε το δυνητικό πελατολόγιο ακράτειας είναι ήδη πελάτες του φαρμακείου) και καθοδηγούνται / ενημερώνονται από το φαρμακοποιό σχετικά με τα προϊόντα φροντίδας του ασθενούς. Τα πλεονεκτήματα πώλησης προϊόντων ακράτειας Hartmann: Τα προϊόντα Hartmann πωλούνται μόνο στο χώρο της υγείας, άρα δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση τιμών ανάμεσα σε φαρμακείο και σούπερ μάρκετ στο ίδιο brand. Αν ο φαρμακοποιός –π.χ. σε διανυκτέρευση ή στην πρώτη γνωριμία του καταναλωτή με το προϊόν– δώσει προϊόν εταιρείας που κυκλοφορεί στο σούπερ μάρκετ, ωθεί τον τελικό καταναλωτή προς τα εκεί, αφού δεν μπορεί το φαρμακείο να ανταγωνιστεί τις τιμές του σούπερ μάρκετ. HHartmann διαθέτει προϊόντα ολοκληρωμένης γκά- μας καθώς και συναφή προϊόντα για το πρόβλημα της ακράτειας γενικότερα (π.χ. σειρά Menalind, προϊόντα Vala, γάντια μίας χρήσης κτλ.). Η Hartmann ως κατασκευάστρια εταιρεία επι- κεντρώνεται στην άριστη ποιότητα, κατάλληλη για το χώρο της υγείας (π.χ. τα προϊόντα δεν διαθέτουν μεμβράνη σε κανένα σημείο για να προκαλούν εφίδρωση, τριβή και δερματικούς ερεθισμούς, ενώ δεσμεύουν τις δυσάρεστες οσμές κ.ά.). Η Hartmann προσφέρει άριστη σχέση τιμής – ποιό- τητας: Μεγάλη απορροφητικότητα και προστασία από διαρροές οδηγούν σε λιγότερες αλλαγές, άρα περισσότερη οικονομία για τον τελικό καταναλωτή/πελάτη. Η Hartmann προτείνει: Να επενδύσετε στα προϊόντα ακράτειας, επωφελούμενοι των προσφορών της εταιρείας για να διευρύνετε το πελατολόγιό σας και για να αυξήσετε τον τζίρο σας. Να μετακυλύετε τις προσφορές/εκπτώσεις στους πελάτες σας, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν τα προϊόντα σε τιμές ανταγωνιστικές των σούπερ μάρκετ. Η Hartmann γνωρίζει: Αν οι πελάτες γνωρίσουν τα προϊόντα Hartmann, δεν τα αλλάζουν εύκολα, λόγω της ποιότητας αλλά και του συνολικού οφέλους κατανάλωσης ανά ημέρα. Θα αποκτήσετε συνεχόμενες επαναληπτικές αγορές προϊόντων ακράτειας, βοηθώντας ταυτόχρονα στο γρήγορο sell out των προϊόντων στο ράφι. 19
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=