Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #144

36 Τα βασικά σημεία που πρέπει να προσέξουμε είναι:  Η αισθητική και η ευκολία περιήγησης του ηλεκ- τρονικού καταστήματος με σκοπό να προσφέρει στον καταναλωτή μια ευχάριστη αγοραστική εμπειρία, να τον κρατά στο site και να αυξάνει τις δυνατότητες πώλησης και συναφών προϊόντων πέρα από τη βασική αγοραστική λίστα του πελάτη.  Οι αυξημένες δυνατότητες αναζήτησης, ώστε να μπορεί ο χρήστης εύκολα και γρήγορα να βρει όχι μόνο αυτό που αναζητά αλλά και λοιπά σχετικά ή εναλλακτικά προϊόντα.  Οι περιγραφές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, ώστε να είναι κατανοητές από τον πελάτη οι σχετικές πληροφορίες και ελάχιστες οι τυχόν αμφιβολίες σχετικά με την αγορά των προϊόντων.  Η ομαδοποίηση των προϊόντων μας με κατηγοριο- ποιήσεις που να καλύπτουν τις συνήθεις αγοραστικές αναζητήσεις και να είναι συναφείς μεταξύ τους, ώστε ο πελάτης να ξέρει τι ψωνίζει και ποια ανάγκη του καλύπτει η αγορά του. Η σωστή ομαδοποίηση διευκολύνει, όπως και παραπάνω, τη μείωση πιθανών αμφιβολιών σχετικά με την αγορά του προϊόντος.  Η τιμολόγηση και ο εύκολος υπολογισμός όλων των επιβαρύνσεων στο προϊόν που θα επιλέξει, οι οποίες αφορούν όχι μόνο το κόστος μεταφοράς αλλά και τυχόν κόστη επιστροφής ή αντικατάστασης.  Η τιμολογιακή και προωθητική πολιτική μας, ώστε να ενισχύεται η επαναγορά από την πλευρά του πελάτη και η προσέλκυση νέων πελατών μέσω προσφορών. Εδώ χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή γιατί στο διαδίκτυο μια λανθασμένη τιμή συνοδευόμενη από μια λανθασμένη αντιμετώπιση μπορεί να αποτελέσει σημαντικό πλήγμα για τη φήμη του καταστήματός μας.  Οι προσφορές του καταστήματος στους πελάτες που θα έρθουν, ώστε να τους δώσουμε τα κίνητρα –πέρα από τα οικονομικά– να μας επισκεφθούν ξανά και να χρησιμοποιούν το κατάστημά μας ως το μέρος που καλύπτει τις συγκεκριμένες προϊόντικές ανάγκες τους.  Οι ξεκάθαροι όροι χρήσης και η σωστή νομική κατοχύρωση τόσο του πελάτη όσο και του καταστήματος, ώστε να χτιστεί σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη και να αποφευχθούν τυχόν κακόβουλες ενέργειες ή παρεξηγήσεις.  Τέλος, είναι σημαντικό να ορίζουμε τη στρατηγική του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Η αντιμετώπιση είναι διαφορετική αν θέλουμε να ενισχύσει τη φυ- σική μας παρουσία, αν θέλουμε να αναδείξουμε χαρακτηριστικά της επιχείρησής μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό ή αν απλά θέλουμε ένα ακόμα κανάλι για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας. Μακροχρόνια η συγκεχυμένη στόχευση θα οδηγήσει είτε σε μειωμένα οφέλη από την προσπάθειά μας είτε στο να την εγκαταλείψουμε. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ €

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=