Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #144

34 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ / ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ € Αυτό που δεν είναι τόσο γνωστό –ή δεν είναι αρκετά ξεκάθαρο πολλές φορές– σε αυτούς που αποφασίζουν να αναπτύξουν την ψηφιακή τους παρουσία μέσα από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι οι προκλήσεις που σχετίζονται με αυτό. Έχουμε την τάση να επικεντρωνόμαστε στα οφέλη που δίνει το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά όχι στην προσοχή που χρειάζεται συχνά να επιδείξουμε για να καρπωθούμε τα οφέλη αυτά χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις. Σκεφτείτε πώς θα ήταν αν αντιμετωπίζαμε το νέο μας διαδικτυακό κατάστημα σαν φυσικό. Θα χτίζαμε ένα χώρο που θα έπρεπε να είναι αρκετά πλούσιος, αλλά καλά ορισμένος, και θα αφήναμε τον πελάτη μας να κάνει βόλτες μέσα σε αυτό μόνος του, χωρίς να είμαστε εκεί να τον συνοδεύουμε. Αυτό σημαίνει ότι θα άνοιγε μόνος του όλα τα συρτάρια, θα έψαχνε όλες τις γωνίες και θα εντόπιζε όλες τις μικρές ατέλειες που θα είχε ο χώρος αυτός. Από τα ασυγύριστα ράφια μας, τη δυσκολία να βρει αυτό που χρειάζεται, μέχρι την έλλειψη ενός καλού και εύκολου τρόπου να πληρώσει για τις αγορές του, όλα θα τον έκαναν να διαμορφώσει μια φτωχή άποψη για την προσπάθειά μας. Και αυτός είναι ο κίνδυνος του να μη δίνουμε τη δέουσα προσοχή στη διαμόρφωση του καταστήματος και στις περιγραφές των προϊόντων που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας. Θεωρούμε πως ο πελάτης δεν θα δει τις αδυναμίες μας, καθώς θα είμαστε εκεί για να τον καθοδηγήσουμε όπως στο φυσικό μας χώρο. Κάτι τέτοιο όμως δεν θα γίνει και γι’ αυτό η ψηφιακή μας παρουσία πρέπει συχνά να είναι ακόμα πιο δομημένη και αλάθευτη από τη φυσική μας. Είναι πλέον σύνηθες φυσικά κατα- στήματα να θέλουν να ενισχύσουν την ψηφιακή τους παρουσία. Τα οφέλη από τη δημιουργία ενός διαδικτυακού καταστήματος είναι ευρέως γνωστά και δεν αφορούν μόνο την επιχείρηση αλλά κυρίως τις νέες αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών. του Κωνσταντίνου Φούσκα € ΤΗΝ ΔΗΜ Ι ΟΥ Ρ Γ ΗΣΤΕ ΨΗΦΙΑΚΗ σας βιτρίνα

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=