Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #143

96 Για 2η χρονιά οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα, η Apivita και οι φαρμακοποιοί ενώνουν τις δυνάμεις τους για να μεταδώσουν μηνύματα αλληλεγγύης, ελπίδας και αισιο- δοξίας. Οι «Παστίλιες για τον πόνο του άλλου» με μέλι και θυμάρι, που παράγονται και διανέμονται με την υποστήριξη της Apivita, επιστρέφουν και φέτος στα φαρμακεία της χώρας. Με ένα νέο συγκλονιστικό τηλεοπτικό σποτ, στο οποίο πρωταγωνιστεί και πάλι ο Ισπανός ηθοποιός Χαβιέρ Μπαρδέμ, οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα καλούν το κοινό να ουρλιάξει για τα εκατομμύρια των ανθρώπων που δεν έχουν πρόσβαση σε θεραπεία. Η Apivita, επιβλέποντας την παραγωγή και τη διανομή της παστίλιας, συμβάλλοντας στη διατήρηση του χαμηλού της κόστους και διαδίδοντας το μήνυμα με τους «Δρομείς Χωρίς Σύνορα», έχει συνδράμει τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα στη μεγά- λη αυτή εκστρατεία. Η πρόεδρος της εταιρείας Νίκη Κουτσιανά δηλώνει: «Η εκστρατεία θέτει στο επίκεντρό της τον άνθρωπο και την υγεία και ανταποκρίνεται απόλυτα στις αξίες της αλληλεγγύης και του εθελοντισμού, στη βάση των οποίων εμείς λειτουργούμε». Η Paul Hartmann Hellas Α.Ε. συνεργάζεται με μεγάλη επιτυχία από το 2012 με την εταιρεία εισαγωγής και εμπορίας Φαρμακευτικών και Παραφαρμακευτικών Προϊόντων Σύνδεσμος Α.Ε., η οποία είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος εμπορίας πώλησης και διανομής προϊόντων Hartmann στο χώρο των Φαρμακείων, στα γεωγραφικά διαμερίσματα Αττικής, Βοιωτίας και Εύβοιας. Βάσει της πρόσφατης αποκλειστικής συμφωνίας για συνεργασία με τον ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε., η εταιρεία Σύνδεσμος Α.Ε. θα διακινεί μέσω του τμήματος πωλήσεων της εταιρείας την ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων Hartmann σε όλα τα φαρμακεία μέλη του ΠΡΟ.ΣΥ.Φ.Α.Π.Ε. στα γεωγραφικά διαμερίσματα της Αττικής και Φθιώτιδος. Η Tsoumanis Pharmacy Design συστήνει το «Bal- ance Pharmacy Concept» μια ολοκληρωμένη πρόταση φαρμακείου, που υπερβαίνει τις συμβατικές προτάσεις της εποχής για μειωμένο κόστος και καλύπτει απόλυτα όσους αναζητούν νέα επίπεδα ισορροπίας ανάμεσα στην αισθητική, την εργονομία και την οικονομία. Πρόκειται για μια σχέση πολλαπλών παραμέτρων, που ενώ διατηρεί τις παροχές της εταιρείας, όπως ποιότητα επίπλου, εργονομική και λειτουργική αποτύπωση χώρου και κατασκευών, ταυτόχρονα μειώνει το κόστος. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από ένα νέο τρόπο διαχείρισης της παραγωγικής διαδικασίας σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία. Ο σχεδιασμός του concept και των επίπλων βασίζεται στην εξυπηρέτηση της ευκολότερης πώλησης των προϊόντων, μέσω της καθαρής οπτικής προβολής και της διπλής σήμανσης που παρέχεται, γενική και ειδική. Η λειτουργικότητα διακρίνεται και μέσω των συστημάτων που προσαρμόζονται στις επιτοίχιες κατασκευές με ρυθμιζόμενα ράφια και την αποσπώμενη «επιφάνεια προώθησης προϊόντων». Στην πρόταση περι- λαμβάνονται η πλήρης επίπλωση, ο εξοπλισμός και η εγκατάσταση. ΑΒΒΟΤΤ NUTRITION ΑΒΒΟΤΤ NUTRITION ΑΒΒΟΤΤ NUTRITION APIVITA PAUL HARTMANN HELLAS A.E. TSOUMANIS PHARMACY DESIGN «Παστίλιες για τον πόνο του άλλου»: Ξανά κοντά μας! Συνεργασία με τη Σύνδεσμος Α.Ε. για τη διανομή προϊόντων Hartmann Balance Pharmacy Concept: Μια ιδέα μπροστά ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ / ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=