Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #142
του 2011 αναλάβαμε όλες τις υπηρεσίες back office και logistics της εταιρείας καλλυντικών Shiseido Hellas. Επίσης γίναμε οι αποκλειστικοί αντιπρόσωποι των προ- ϊόντων της Merial (το κτηνιατρικό τμήμα της Sanofi) στην ελληνική αγορά και των προϊόντων της Alcon (εταιρεία της Novartis) σε οπτικούς και φαρμακεία-φαρ- μακαποθήκες. Το 2012 μας βρήκε με διπλάσιους εργαζομένους σε σχέση με το 2011 και με διπλασιασμό του τζίρου μας. Για το 2013 αναμένουμε νέα αύξηση τζίρου περίπου κατά 50%, έχοντας φτάσει να απασχολούμε περισσό- τερα από 120 άτομα. Ποια υπήρξε η δική σας συμβολή σε αυτήν την εξέ- λιξη; Τι κρατήσατε και τι αλλάξατε σε σχέση με την εποχή διοίκησης του πατέρα σας; Η δική μου συμβολή ήταν η όρεξη για δημιουργία, η πίστη και η αφοσίωσή μου στο όραμα να φτιάξω κάτι σημαντικό σχεδόν από την αρχή. Επιπρόσθετα, υπήρχε –και ακόμα υπάρχει– το κίνητρο η νέα γενιά της εται- ρείας πρώτα να φανεί αντάξια του ονόματος και της παράδοσής που φέρει, αλλά και να φτάσει την επιτυχία και την καταξίωση, την οποία η εταιρεία απολάμβανε στο παρελθόν. Τι άλλαξα σε σχέση με την εποχή της διοίκησης του πατέρα μου; Ο πατέρας μου ήταν ένας αυτοδημιούργη- τος επιχειρηματίας που ξεκίνησε από το μηδέν. Σιγά- σιγά και με διαρκή όρεξη για νέες κινήσεις και δίψα για δημιουργία, «έχτισε» έναν όμιλο εταιρειών με 1.000 εργαζομένους, τζίρο κοντά στα 300 εκατομμύρια ευρώ, θυγατρικές στο εξωτερικό κτλ. Εγώ με τη σειρά μου παρέλαβα ουσιαστικά κομμάτια μιας εταιρείας, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των δραστηριοτήτων της είχε πωληθεί το 2008. Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να επιλέξω με τα δικά μου κρι- τήρια τους συνεργάτες μου. Τις εταιρείες τις κάνουν οι άνθρωποι. Πώς να δουλεύεις με ανθρώπους που δεν ταιριάζεις ή δεν τους εμπιστεύεσαι; Είχα τη χαρά και την ικανοποίηση να επιλέξω παλιούς συνεργάτες, με κριτήριο την αξιοκρατία και την αξιολόγηση της προη- γούμενης προσφοράς. Και τους ευχαριστώ θερμά που αποδέχθηκαν το κάλεσμά μου. Η εταιρεία μέχρι το 2008 και λόγω του μεγάλου με- γέθους της εφάρμοζε το λεγόμενο «decentralized management system», σύμφωνα με το οποίο κάθε δραστηριότητα λειτουργούσε σχεδόν σαν ξεχωριστή και ανεξάρτητη εταιρεία. Τώρα, όσοι έχουν γνώση και εμπειρία βοηθούν και εμπλέκονται όπου υπάρχει ανά- γκη, ανεξάρτητα από το εάν υπάρχει ή όχι στην «περι- γραφή εργασίας» τους. Είναι πολύ ευτυχές το γεγονός ότι όλοι όσοι εργάζονται πλέον στην εταιρεία δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους, μιας και είναι ξεκάθαρο ότι εάν πετύχουμε θα το έχουμε κάνει όλοι μαζί και το αντίθετο... Αυτό που κράτησα είναι η κουλτούρα μιας ελληνικής οικογενειακής εταιρείας και τα θετικά που απορρέουν από αυτή τη σχέση με τους εργαζομένους. Παράλλη- λα, προσπαθήσαμε πολύ να διατηρήσουμε το κύρος, τη σοβαρότητα, την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία που είχε χτιστεί με τους πελάτες και τους προμηθευτές μας όλα τα προηγούμενα χρόνια. Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερη επιτυχία της εταιρεί- ας αλλά και της δικής σας προσωπικά μέχρι σήμερα; Σε μια τόσο μακρά πορεία στο χρόνο είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις μία επιτυχία ή μία συμφωνία. Προσωπικά με γεμίζει ικανοποίηση και χαρά αλλά παράλληλα και ευθύνη το γεγονός ότι η εταιρεία αναδιοργανώθηκε, αναπτύχθηκε και συνεχίζει να αναπτύσεται και να σχε- διάζει το μέλλον παρά τις πλέον αντίξοες συνθήκες 1923: Το φαρμακείο του παππού Νικολάου Π. Γερολυμάτου στο κέντρο της Αθήνας που εξελίχθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα των Βαλκανίων και καταστράφηκε το Δεκέμβριο του 1944. 71 å πιχ å ιρ å ίν 1958: Οικογενειακή φωτογραφία του παππού μου Ν. Γερολυμάτου, του πατέρα μου Τάκη και της θείας Μαρίκας.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=