Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #141

ðáñïõóßáóç 76 Περισσότεροι από 400 φοιτητές από σχολές με αντικεί- μενο σχετικό με τις λειτουργίες της ΚΟΡΡΕΣ – Φαρμα- κευτική, Ιατρική, Σχολή Χημικών-Μηχανικών, Πάντειο Πανεπιστήμιο, ΑΣΟΕΕ, Αρχιτεκτονική, Γραφιστική – ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση. Μέσα από τις αιτήσεις συμμετοχής – ένα ανοιχτό ερω- τηματολόγιο που σκιαγραφούσε την προσωπικότητα, την κουλτούρα, τις προτιμήσεις, τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία σκέψης – επιλέχτηκαν οι 40 φοι- τητές που συμμετείχαν στο KORRES University Lab 2013 – ένα project εξάμηνης διάρκειας. Οι ενότητες ήταν τρεις: Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων, Concept Store για παγκόσμιο κατάστημα ΚΟΡΡΕΣ, Ανάπτυξη Στρατη- γικής Digital Επικοινωνίας. Οι φοιτητές επέλεξαν τις ενότητες που επιθυμούσαν και, υπό την καθοδήγηση των στελεχών της εταιρείας, διαμόρφωσαν – ως απο- τέλεσμα πολύωρων συναντήσεων και συζητήσεων – τις τελικές τους προτάσεις, βασισμένες σε πραγματικά δεδομένα και ζητούμενα. Το αποτέλεσμα των ομάδων εργασίας – μίξη φοιτητών από τις συμμετέχουσες σχολές – ήταν προτάσεις προ- ϊόντων με μοναδικό concept, «συνοδευόμενες» ακό- μα και από τηλεοπτικό σποτ, εξαιρετικά δημιουργικές προτάσεις καταστημάτων, απόλυτα συνυφασμένες με τη φιλοσοφία της μάρκας, με αναλυτικό business plan, αλλά και στοχευμένες, ολοκληρωμένες καμπάνιες digital επικοινωνίας με νεανικό παλμό – όλες απόλυτα βιώσιμες. Αυτό ήταν και ένα από τα τρία κριτήρια αξι- ολόγησης των προτάσεων, μαζί με την πρωτοτυπία και την πληρότητα των τελικών παρουσιάσεων. Το εγχείρημα ολοκληρώθηκε με εκδήλωση, όπου οι ομά- δες παρουσίασαν τις ιδέες τους, χειροκροτήθηκαν και επαινέθηκαν για την επαγγελμα- τικών προδιαγραφών προσπάθειά τους. Ο Γιώργος Κορρές ανέφερε χαρακτηριστικά ότι στοιχεία της δουλειάς των φοιτητών θα κυκλο- φορήσουν στην αγορά μέσα π.χ. από νέα προϊόντα, και αυτό θα δη- λώνεται στη συσκευασία. Ο πρώτος κύκλος της πρωτο- βουλίας KORRES University Lab έκλεισε με ενθουσιασμό και από τις δύο πλευρές, θέτοντας τη βάση για την επανάληψή της το 2014 – η νέα πρόσκληση συμ- μετοχής αναμένεται τον Οκτώ- βριο*, ορίζοντας μία ακόμη συνά- ντηση της επιχειρηματικότητας με το νεανικό πνεύμα, το ταλέ- ντο και τη δημιουργικότητα.  Ένα διαφορετικό «διαγωνισμό συνεργασίας» με φοιτητές πραγματοποίησε φέτος η ΚΟΡΡΕΣ, έχοντας διαπιστώσει την επιθυμία της νέας γενιάς να έρθει σε ουσιαστική επαφή με το πραγματικό περιβάλλον και τις διαδικασίες μιας εταιρείας. Η επιχειρηματικότητα συναντά τη νεανική δημιουργικότητα Ομαδική φωτογραφία των φοιτητών που συμμετείχαν στο project με τον πρόεδρο της εταιρείας Γιώργο Κορρέ, τη Λένα Κορρέ, Brand Development Director (αριστερά και δεξιά αντίστοιχα, στη δεύτερη σειρά από πάνω) και τον Chief Creative Officer Γιώργο Ανθουλάκη (στην κορυφή) KORRES UNIVERSITY LAB 2013 Ο Γιώργος Κορρές μιλά στους συμμετέχοντες φοιτητές Τα βραβεία που απονεμήθηκαν στις ομάδες *Λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν στη σελίδα KORRES [OFFICIAL] στο Facebook τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=