Φαρμακευτικός Κόσμος, Τεύχος #137

1. Εισαγωγή ...................................................... 7 1.1 Περιβάλλον ....................................................................................... 9 1.2 Η φαρμακευτική δαπάνη τα επόμενα χρόνια (με προϋπόθεση ένα σταθερό οικονομικό περιβάλλον) ................................................................................. 10 1.3 Στρατηγική και στόχοι .......................................... 11 2. Διοικητική δομή .............................. 15 2.1 Συστέγαση ..................................................................................... 15 2.2 Δημιουργία κοινής εταιρείας διαχείρισης φαρμακείων ................................. 16 2.3 Δίκτυο ανεξάρτητων συνεργαζόμενων φαρμακείων .......... 17 3. Επιχειρησιακή Στρατηγική και Σχεδιασμός .................................. 21 3.1 Ανάλυση στόχων .............................................................. 21 3.1.1 Τιμή ................................................................................................................ 21 3.1.2 Φιλοσοφία δικτύου και εξυπηρέτηση ............................................................................ 22 3.1.3 Διαφήμιση – Εκστρατεία μάρκετινγκ ..................................................................................... 24 4. Επιχειρησιακές διαδικασίες ............................................ 28 4.1 Διαχείριση κόστους πωληθέντων – Προμήθειες .................................................................................. 29 4.1.1 Ατομικά ή ομαδικά; ..................................................... 29 4.1.2 Προγραμματισμένα ή στην τύχη; ......................................................................................... 29 4.1.3 Κανόνες συνεργασίας ............................................ 31 4.1.4 Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ................... 31 4.1.5 Στόχος ...................................................................................................... 31 4.2 Διαχείριση λειτουργικού κόστους – Οικονομίες κλίμακας ................................................ 32 4.3 Οικονομική διαχείριση και χρηματοδοτική διοίκηση ............................... 33 4.3.1 Χρηματικές ροές ............................................................... 33 4.3.2 Βιωσιμότητα ............................................................................... 33 4.4 Διαχείριση Εικόνας – Επικοινωνία – Προβολή ........................................................................................... 35 4.4.1 Διαχείριση χώρου – Ατμόσφαιρα ................................................................................ 36 4.4.2 Επικοινωνία με το κοινό .................................... 37 4.4.3 Πρόσθετες αξίες της προβολής .......................................................................... 38 4.4.4 Προβολή στο διαδίκτυο, κοινωνικά δίκτυα, mobile marketing .......................................................... 38 4.5 Στρατηγική τιμολόγησης ................................ 39 4.5.1 Διαμόρφωση λιανικής τιμής .................... 39 4.5.2 Στρατηγικές τιμολόγησης ............................. 40 4.6 Τμηματοποίηση καταναλωτών και πρωτόκολλα διαδικασιών πώλησης και παροχής υπηρεσιών ................................... 41 5. Υλοποίηση .............................................. 42 5.1 Ομάδες εργασίας που πρέπει να συγκροτηθούν ........................................................ 42 5.1.1 Ομάδες σχεδιασμού ................................................. 42 5.1.2 Ομάδες υλοποίησης ................................................. 44 6. Επίλογος .................................................... 46 (Πότε θα γίνουν όλα αυτά και τι πρέπει να κάνουμε) 0 ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ περιεχόμενα 5

RkJQdWJsaXNoZXIy MjA0NzY=