Καλωσήλθατε στο ειδησεογραφικό site του Φαρμακευτικού Κόσμου. 'Αμεση, έγκυρη και ποιοτική ενημέρωση για το φάρμακο και την υγεία.
Επιχειρείν

τελευταία νέα


«Skin Life Changers»: Η νέα καμπάνια της La Roche-Posay για τις δερματικές παθήσεις

8/1/2024 9:39:22 μμ
«Όλοι έχουμε μια ιστορία, το ίδιο και το δέρμα μας»
Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος
main photo


Η La Roche-Posay λάνσαρε τη νέα της digital καμπάνια «Skin Life Changers», η οποία βασίστηκε στο διεθνές concept του brand «For All Skin Life Changers». 


Με κεντρικό μήνυμα «Όλοι έχουμε μια ιστορία, το ίδιο και το δέρμα μας», σκοπός της καμπάνιας είναι να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με τις δερματικές παθήσεις, όπως την ακμή, τις ουλές, αλλά και τις δερματικές παθήσεις που προκύπτουν στους ογκολογικούς ασθενείς έπειτα από τις θεραπείες αντιμετώπισης του καρκίνου.


Δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παλεύουν καθημερινά με δερματικές παθήσεις που επηρεάζουν τη ζωή τους και το πώς βλέπουν τον εαυτό τους και το δέρμα τους. Αυτήν την αλήθεια μοιράζονται οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας: ο ηθοποιός και brand ambassador της La Roche-Posay Αντίνοος Αλμπάνης, που μίλησε για τις επιπτώσεις που είχαν οι θεραπείες για την καταπολέμηση του λεμφώματος στο δέρμα του, η αθλήτρια με αμαξίδιο Γεωργία Καλτσή, που μοιράστηκε την ιστορία της σχετικά με τα εγκαύματα και τις ουλές που προκλήθηκαν στο σώμα της από τροχαίο ατύχημα και o YouTuber Δημήτρης Μπακαλιάνος, γνωστός και ως Nerzhul, που εξομολογήθηκε το πρόβλημα της ακμής που αντιμετώπισε στην εφηβεία του. 


Η καμπάνια επικοινωνείται μέσα από digital κανάλια αλλά και από τα προσωπικά profiles των πρωταγωνιστών σε Instagram και TikTok. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις testimonial ταινίες εδώ. 

Εκτύπωση
Μεγέθυνση Γραμμάτων Σμίκρυνση Γραμμάτων Αρχικό Μέγεθος

Διαβάστε επίσης

«Το φάρμακο λοιπόν που δεν υπήρχε επί σειρά ετών, πλέον θα υπάρχει», επισημαίνει ο υπουργός
Ενισχύοντας την ψηφιακή της ανθεκτικότητα και την προστασία των δεδομένων της






Σχετικά άρθρα

UNI-PHARMA & InterMed: Δέκα βραβεία σε δύο μήνες
Στις διοργανώσεις «Green Brand Awards», «Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς» και «Προϊόν της Χρονιάς»
OTC τζελ για τη στυτική δυσλειτουργία θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ από τη Haleon
Έχει λάβει την έγκριση από τον FDA ως ιατροτεχνολογικό
Τα φάρμακα που φέρνουν έσοδα
Και πέτυχαν σημαντική αύξηση των πωλήσεών τους από το 2023 στο 2024