Με αύξηση του μεριδίου αγοράς, αύξηση των ενοποιημένων πωλήσεων, θετικές ταμειακές ροές και ενδυνάμωση της παρουσίας του στις αγορές προτεραιότητας του εξωτερικού, κλείνει το πρώτο εξάμηνο του 2013 για τον Όμιλο ΚΟΡΡΕΣ. Συγκεκριμένα στις χώρες της Ευρώπης όπου επικεντρώνει το ενδιαφέρον του ο Όμιλος –Γερμανία, Ρωσία, Αγγλία, Γαλλία και Σκανδιναβία– σημειώθηκε αύξηση της τάξεως του 11%.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου το πρώτο εξάμηνο του 2013 αυξήθηκαν 0,2%, στα 21,8 εκατ. ευρώ από 21,7 εκατ. ευρώ, αποτέλεσμα τόσο της θετικής πορείας των πωλήσεων της ΚΟΡΡΕΣ ΑΕ στην Ελλάδα όσο και στις αγορές προτεραιότητας του εξωτερικού.
Τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), εάν αφαιρεθεί η επίπτωση εκτάκτου κόστους αναδιοργάνωσης συμπεριλαμβανομένων και μη επαναλαμβανόμενων ενεργειών αναδιάρθρωσης των απαιτήσεων στις οποίες προέβη ο Όμιλος, δεδομένου του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος που προβλέπεται, ανήλθαν στα 4,5 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013 από 5,1 εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2012, εξαιτίας αυξημένων για το πρώτο εξάμηνο του έτους προωθητικών ενεργειών και του διαφορετικού μείγματος προϊόντων στα δυο εξάμηνα (διαφορετικός χρονισμός).
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου μετά την αφαίρεση και του παραπάνω κόστους αναδιοργάνωσης ανήλθαν στα 3,0 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013.
Θετικές λειτουργικές ταμειακές ροές ύψους 1,9 εκατ. ευρώ από -0,7 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2012, ανακοίνωσε για το α' εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης η Κορρές, ως αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για μείωση του λειτουργικού κόστους και αποτελεσματικότερης διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της Κορρές ανήλθαν στα -0,9 εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013 από 1,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Αν εξαιρεθεί η παραπάνω επιβάρυνση αναδιοργάνωσης, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας θα αντιστοιχούσαν σε κέρδη 0,7 εκατ. ευρώ.
Στην Ελλάδα, ο Όμιλος παρουσίασε αύξηση του μεριδίου αγοράς στο κανάλι του φαρμακείου. Η άνοδος αυτή ήταν αποτέλεσμα των στοχευμένων προωθητικών ενεργειών και της θετικής πορείας όλων των κατηγοριών προϊόντων το δεύτερο τρίμηνο του 2013, με πρωταγωνιστές το πρόσωπο, τα αντηλιακά και το σώμα.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Κορρές, ο Όμιλος στις συγκεκριμένες κατηγορίες προέβη στις ακόλουθες ενέργειες:
- Στη φροντίδα προσώπου λάνσαρε τον ορό ολικής αναδόμησης Μαύρη Πεύκη, μια φόρμουλα βασισμένη σε ανακάλυψη που έχει βραβευτεί με NOBEL Χημείας, το οποίο είχε άμεσα θετικά αποτελέσματα, ενώ σημαντική επίδραση στην ανάπτυξη της κατηγορίας είχαν συνολικά η οικογένεια της Μαύρης Πεύκης και άλλες υποκατηγορίες του προσώπου, οι οποίες υποστηρίχθηκαν με διαφήμιση και προωθητικές ενέργειες.
- Στην αντηλιακή φροντίδα, ανέπτυξε μία σειρά νέας γενιάς αντηλιακών με τριπλή δράση –αντηλιακή, αντιρυτιδική, κατά των πανάδων– βασισμένη σε καινοτόμο δραστικό από φυτικά βλαστοκύτταρα Κόκκινου Σταφυλιού.
- Στην περιποίηση σώματος ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ, υποστηρίζοντας την κατηγορία με προωθητικές ενέργειες, πέτυχε σημαντική αύξηση του μεριδίου της κατά 3,4 μονάδες.
Στο εξωτερικό ο Όμιλος συνεχίζει να εστιάζει στην ανάπτυξη των πωλήσεων τόσο στη Βόρεια Αμερική όσο και στην Ευρώπη και ιδιαίτερα σε Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Ρωσία και Σκανδιναβικές χώρες. Στόχος του Ομίλου στις συγκεκριμένες αγορές είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση της μάρκας στα σημεία ημι-επιλεκτικής διανομής και στα φαρμακεία, τόσο μέσω προωθητικών ενεργειών όσο και με την τοποθέτηση νέων προϊόντων.
Πηγές: euro2day.gr